Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij keuze MIDI controller.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij keuze MIDI controller.

Hallo,
    Even geleden dacht ik van WOW! ik ga de hercules instinct kopen maar helaas vond ik hem er heel gammel uitzien in de mediamarkt.
    Dus nu zoek ik een andere MIDI-controller.

Eisen:
    - Effect
    - Loops
    - Jogwheels
    - Digitaal
    - Met software
    - Usb aansluiten
    - Speakers en koptelefoon aansluitbaar aan controller
    - Voorbeluisteren

Graag zo goedkoop mogelijk ik heb 50,- en krijg met sinterklaas nog wat. (rond de 75 - 100) dus iemand tips?

Mvg,

Ik vond de mixtrack van numark wel mooi maar als ik die aansluit op mijn computer en ik doe mijn koptelefoon in mijn computer dan hoor ik toch gewoon de mix? of moet ik een usb geluidskaart kopen? En word er software meegeleverd?

Mvg,

Comment

Numark Mixtrack heeft geen geluidskaart. De Pro versie is ietsje duurder, maar heeft wel een geluidskaart.
      Ik raad je de Mixtrack Pro echt aan. As hij iets buiten je budget ligt, zou ik hem alsnog kopen. Hij is gewoon erg goed, is stevig, overzichtelijk en alle mogelijkheden die je wilt.
      Tegenwoordig zit er bij alle zoniet bijna alle DJ controllers software meegeleverd. Dit is ook zo bij de Mixtrack Pro

Comment

Ik mag van mijn ouders helaas niet 200,- uitgeven omdat ik nog niet eens weet of ik het leuk vind.
        Dus iets goedkoper is dat mogelijk?

Mvg,

Comment

eerst bij een kennis wat gaan oefenen en misschien weet je dan wel of je het leuk vind...

Comment

Dat is geen moeilijke keus als ze bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ nog de reloop digital jockey 2 master edition voor 199 hebben, gaat uit de handel, maar is absoluut een goede midi controller.

Comment

he mischien deze
              Hercules DJ Console MK4 kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Comment

Boven je budget maar misschien is dit iets:
                De B-Control BCD-3000 van Behringer is de MIDI controller van de volgende generatie. Met deze DJ machine kunt u als digitale DJ uw MP3 bestanden afspelen, mixen en scratchen alsof het vinyl was.

Comment

Originally posted by djbertrik View Post
                  Boven je budget maar misschien is dit iets:
                  http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...l#.UHcb4rDPxD0
                  Die is onder zijn budget. Ik persoonlijk vind het een verschrikkelijk apparaat en dat heeft niets te maken dat het een behringer is.
                  Verschrikkelijk lay ou, onlogische indeling en veel te kleine onhandige jogwielen. Veel te korte pitchfaders....

De digital jockey 2 van reloop genoemd door rene is een uitstekende keus als hij nog te leveren is voor dat geld.
                  Anders is deze:
                  Hercules DJ Console MK4 kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

ook zeker de moeite waard om te bekijken

Comment

ik ken niet zo veel van digitale dj, maar toch even vermelden dat mijn neef die behringer ook had, en er absoluut niet tevreden van was. De installatie lukte hem niet (even ter info, hij werkt nu voor een bedrijf dat websites ontwerpt, en is zelf zeer bedreven met pc's)

Comment

als je het allemaal een beetje taktisch mapt, kan je met een hercules control instinct heel even vooruit. heeft een geluidskaart erin zitten en dat maakt hem een van de beste controllers van onder de 100 euro. kan jij kijken of het dj gebeuren iets voor je is en daarna doorsparen voor iets heftigs.

Als het niets voor je is kan je hem gewoon op marktplaats zetten voor 10 euro goedkoper dan dat jij hem hebt aangeschaft. Als je wel enthousiast blijft, heb je al vast een voorsprong met sparen!

Comment

Working...
                      X