Ik heb een jbl prx635 set met prx 618xlf sub, kan harder dan je lief is. In perfectebgeluidskwaliteit
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer XDJ-AERO draadloos Wifi DJ systeem
Collapse
X
-
-
Nou heb ze nog qua gain niet verder open gehad als 12.00u
De DJM900 main iets voor 12.00u en dat was al zo gruwelijk hard en strak
Al harder als wat ik max mooi vond op de 450's
Het gemak en de autoriteit van dit systeem ongekend echt een dikke club soind in audiofiele kwaliteit.
Comment
-
Originally posted by Raphie View PostNou heb ze nog qua gain niet verder open gehad als 12.00u
De DJM900 main iets voor 12.00u en dat was al zo gruwelijk hard en strak
Al harder als wat ik max mooi vond op de 450's
Het gemak en de autoriteit van dit systeem ongekend echt een dikke club soind in audiofiele kwaliteit.
Comment
-
Originally posted by Raphie View PostMeestal verjaardagen, straatfeesten, wat buurthuizen, jubilea. Heb deze units nog niet zo lang, draaide hiervoor dus met de mackie set en NI S4, heb ze nu pas 1x flink kunnen uitlaten.
Hoeveel jaar draai je al, en doe je dit alleen of met een maatje.
Comment
-
De AERO heeft een Wifi optie en is in staat een eigen netwerk te maken. Als je op een bepaalde locatie bent waar geen draadloos netwerk aanwezig is, kun je dan alsnog gebruik maken van deze optie. Stel ik heb een USB sticks in het bovenste slot en de IPad via Wifi aangesloten en er is geen Wifi netwerk in een bepaalde kroeg aanwezig kan ik dan alsnog met beide toepassingen usb Stick - IPad werken. Dit begrijp ik niet zo goed.
Comment
-
De XDJ-Aero maakt een eigen 'access point' aan en werkt als een router.
Een router hoeft niet aan het internet aangesloten te zitten om te fungeren als een netwerk. ;)
Zie het meer als een intern netwerk dat niet aangesloten is op het netwerk van de buitenwereld (internet).
Dus, de XDJ-Aero maakt zijn eigen draadloze netwerk aan met de ingebouwde WiFi router. Met behulp van een password (die je via de XDJ-Aero kunt opvragen in een menu), kun je met je iOS of Android device verbinding maken en krijg je toegang om muziek te streamen.
Het is dus niet zo dat iedere gast op je feest 'even' toegang kan krijgen tot je XDJ-Aero. ;)
Comment
Comment