Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-AERO draadloos Wifi DJ systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Raphie View Post
    alleen, maar deze heb je niet nodig ten zij je hem als traktor controller with gaan gebruiken, maar dan kan je beter geen AERO kopen, de AERO is notwropen om ZONDER laptop te kunnen DJén als volwaardige stand alone setup
    Dat is ook precies mijn bedoeling, met andere woorden, als ik mijn playlisten kan bekijken via de AERO of Ipad en eventueel ook de pc heb ik precies wat ik zoek,lekker snel door de playlist scrollen en gaan met die banaan :D

Comment

exactemento.

Comment

exactemento.
        Raphie, bedankt alvast, ik hou je op de hoogte:D

Comment

Ik heb ergens gelezen dat je je USB sticks en HDD het beste kunt formateren met FAT32.
          Ik heb een externe HD 750 GB, ik kan kiezen uit NTFS of exFAT, maar ik zie geen FAT32 optie staan. Wat is de beste manier om je HD te formateren, de AERO zou het beste reageren op FAT32.

Comment

de corsair sticks niks aan gedaan gewoon erin en werken, zijn fat32

Comment

de corsair sticks niks aan gedaan gewoon erin en werken, zijn fat32
              Oke, ik ga die corsair sticks kopen.
              Heb jij misschien ook al een HD geprobeerd op de AERO.

Comment

Nee, kan alleen maar stuk gaan, 2 64GB sticks net zo makkelijk en lekker compact

Comment

Nee, kan alleen maar stuk gaan, 2 64GB sticks net zo makkelijk en lekker compact
                  Ja dat is waar 2 64GB sticks en een Ipad moet voldoende zijn.

Heb jij ook zo'n standaard voor je Ipad.

Comment

ja, van K&M past perfect (iPad3)

Comment

ja, van K&M past perfect (iPad3)
                      waarschijnlijk deze Konig & Meyer 19750 tafelstandaard voor iPad

Comment

Wat voor een merk microfoon gebruik jij draadloos of bekabeld.

Comment

Ik heb een sennheiser 845, maar moet nog de juiste kabel kopen, had een TSR kabel, maar daar werkt die niet mee op de aero, wel op de DJM

Comment

Ik heb een sennheiser 845, maar moet nog de juiste kabel kopen, had een TSR kabel, maar daar werkt die niet mee op de aero, wel op de DJM
                            Op deze mic. zit geen schakelaar, vindt jij dat fijner.

Wat voor een geluidsboxen heb jij actief of passief boxen.

Comment

Dan staat er bij mij nog een lettertje achte, want zit wel aan/uit op. Voor dj karaoke en live zang vindik hem perfect

Comment

Gebruik jij actieve of passieve Geluidsverhuur boxen, welke voorkeur heb jij hierin. Heb je ook een voorkeur voor een bepaald merk.

Comment

Working...
                                X