Klopt, je kan 'of op een bestand netwerk aanmelden of de aero een eigen netwerk laten maken
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer XDJ-AERO draadloos Wifi DJ systeem
Collapse
X
-
Originally posted by DJ Hennie View PostMisschien ben je een keer in de buurt, kan ik eens komen kijken altijd leerzaam.
Hoeveel jaar draai je al, en doe je dit alleen of met een maatje.Originally posted by Rick View PostDe XDJ-Aero maakt een eigen 'access point' aan en werkt als een router.
Een router hoeft niet aan het internet aangesloten te zitten om te fungeren als een netwerk. ;)
Zie het meer als een intern netwerk dat niet aangesloten is op het netwerk van de buitenwereld (internet).
Dus, de XDJ-Aero maakt zijn eigen draadloze netwerk aan met de ingebouwde WiFi router. Met behulp van een password (die je via de XDJ-Aero kunt opvragen in een menu), kun je met je iOS of Android device verbinding maken en krijg je toegang om muziek te streamen.
Het is dus niet zo dat iedere gast op je feest 'even' toegang kan krijgen tot je XDJ-Aero. ;)
Dit is wel heel belangrijk voor mij, het zou anders betekenen dat je steeds moet over schakelen van een USB Stick naar de IPad aansluiting omdat je maar een USB aansluiting hebt boven op het deck. Maar als dit systeem een eigen netwerk opbouwt en je zelf kunt bepalen welk apparaat toegang heeft tot de AERO is dit geen probleem meer.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostJe kunt iOS of Android smartphones/tablets gewoon direct draadloos verbinding laten maken (tot 4 devices tegelijk). :)
De key sleutels worden die steeds opnieuw aangemaakt door de AERO, als je die een keer aan iemand hebt toegewezen. ( eenmalig )
Comment
-
[QUOTE=DJ Hennie;138191]Raphie,
De crossfader heeft een schakelaar met 3 standen, stel je ben aan het draaien met deck A crossfader in de linkse stand en je gaat over naar deck B crossfader in de rechtse stand, stopt dan automatisch de linkerkant of kun je dit instellen.
Comment
-
Originally posted by DJ Hennie View PostRaphie,
Ik heb net de keuze laten vallen op de Pioneer XDJ-AERO en ook besteldt.:D
Ik wil jou graag bedanken voor je advies en hulp.
Vanaf nu zijn we AERO Brothers:D
Ik hoop hem morgen binnen te hebben en dan meld ik me weer.
Groetjes Hennie
Gisteren besteldt om 19.00 uur, vanmorgen bezorgd om 09.00 uur door PostNL, de Bax Shop komt na wat men beloofd, super service, Bedankt mensen zo gauw uitpakken ;):D
Groet Hennie
Comment
Comment