Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-AERO draadloos Wifi DJ systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Raphie View Post
    Lekker spelen! Laat ff horen hoe die bevalt!

Dat doe ik zeker Raphie, ik hou je op de hoogte. ;)

Comment

Net uit gepakt, maar er zit geen USB kabel bij om de pc aan te sluiten, klopt dit.

Comment

ja klopt, heb je ook niet direct nodig, alleen als je met traktor of VDJ wilt gaan werken, iedere usb kabel werkt, wil je een degelijke bestel dan eentje van procab, rekordbox gaat keurig via wifi

Comment

ja klopt, heb je ook niet direct nodig, alleen als je met traktor of VDJ wilt gaan werken, iedere usb kabel werkt, wil je een degelijke bestel dan eentje van procab, rekordbox gaat keurig via wifi
          Oké, wordt vervolgd. :D

Comment

Ik heb op mijn IPad nog een playlist staan en deze laten analyseren door Rekordbox.

Kan ik die map nu verwijderen en blijven deze nummers dan in Rekordbox staan.

Comment

De Wifi via de IPad doet het prima, ook met een USB stick.

Geweldig kan bijna niet stoppen. :D

Raphie,

Hou jij jou IPad onder stroom tijdens een optreden.

Comment

Raphie,

Welke kabels gebruik jij bij jou actieve boxen in combinatie met de AERO.

En hoeveel kabels heb je nodig voor de AERO.

Comment

Ik heb de lader bij me, maar draait prima zonder, ik gebruik klotz trs direct naar m'n speakers

Comment

Ik heb de lader bij me, maar draait prima zonder, ik gebruik klotz trs direct naar m'n speakers
                    En dan in de gebalanceerde aansluitingen.

Comment

Welke instellingen heb jij aan staan in Rekordbox bij Settings op je IPad.

Het password blijft hij die onthouden nu.

Comment

Klopt, heb je minste kans op interferentie en beste headroom
                        Ik zag je topic voor de flightcase, ik ben uiteindelijk toch voor de Pioneer DDJ bag gegaan, wel iets te groot, maar een flightcase met laptop tray vond ik helemaal niks

Comment

[QUOTE=DJ Hennie;Ik heb op mijn IPad nog een playlist staan en deze laten analyseren door Rekordbox.

Slaat Rekordbox die ook apart op en kan ik die oude playlist verwijderen ivm ruimte geheugen IPad.
                          Last edited by DJ Hennie; Friday-19-10-2012, 17:23.

Comment

Een playlist is alleen metadata, stel een track staat in 2 playlists, dan staat hij nog steeds maar 1x op je ipad

Comment

Ik had net mijn Wifi aan staan op de IPad en had hem een kwartier niet aangeraakt, toen geen de Wifi uit, kan dit.!

Comment

Ja, gaat in slaapstand, kan je instellennin menu

Comment

Working...
                                X