Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-AERO draadloos Wifi DJ systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ? Nee dat maakt volgensmij geen barst uit, zolang de input van de XDJ-AERO maar beschikbaar is als input (van de ingebouwde Audio Interface) en niet alleen maar via de mixer naar de uitgang wordt geleid.

Maar aangezien dat ding helemaal digitaal is, zou het stom zijn als dat niet allemaal via de interne audio interface loopt. Maar ik zoek gewoon bevestiging zegmaar. (A)

Comment

• Ik heb onderlaatst de Pioneer XDJ-AERO gekocht en wil ook graag mijn laptop aan kunnen sluiten via de USB optie, dus niet via Wifi draadloos. Welke kabel is hiervoor uiterst geschikt.

Comment

• Procab CXU610.

Standaard USB A naar USB B kabel.

Comment

• Ik wil nog meer kabels gaan kopen die ik kan gebruiken voor de AERO.

Welke adviseren jullie:

Aansluiten IPhone met AERO

Versterker kabels naar AERO , plug RCA of Jack 6.3

Microfoon kabel

Comment

• Dat ligt er maar net aan wat je het meeste nodig hebt ;)

Comment

• Originally posted by DJ Hennie View Post
              Ik wil nog meer kabels gaan kopen die ik kan gebruiken voor de AERO.

Welke adviseren jullie:

Aansluiten IPhone met AERO

Versterker kabels naar AERO , plug RCA of Jack 6.3

Microfoon kabel
              Ik heb onderlaatst een verlengkabel gekocht met 2 x Male en 2 x female connectoren. Nu wil ik ook 2 verloopplugen kopen die daar op passen, welke moet ik hebben voor de AERO master out 1 Jack 6.3 je hebt mono en stero dacht ik. Welke zijn de beste hiervoor

Comment

• De XDJ-Aero heeft gebalanceerde jack uitgangen, dus je moet kabels hebben met twee TRS connectoren (Tip, Ring, Sleeve, dus een 3-polige, oftewel 'stereo' ).

Ik ga er van uit dat je naar XLR wilt gaan?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                  De XDJ-Aero heeft gebalanceerde jack uitgangen, dus je moet kabels hebben met twee TRS connectoren (Tip, Ring, Sleeve, dus een 3-polige, oftewel 'stereo' ).

Ik ga er van uit dat je naar XLR wilt gaan?
                  Klopt Rick, bedankt voor de uitleg, ik weet welke ik moet kopen.

Comment

• Beste Rick,

Ik heb nog een vraagje.

Ik heb een Windows i7 processor laptop met daarop Recordbox.
                    Deze staat vol met muziek.

Alleen lukt het mij niet om de muziek uit te lezen via de AERO.

Ik doe iets fout maar wat.
                    Ik kan het draadloze systeem verbinden met mij IPad via Wifi.
                    Hoe kan ik nu via de AERO contact maken met Rekordbox en via de scroll knop door de playlist lopen.
                    Ik heb een USB kabel hoe sluit ik die nu aan.
                    Of moet ik een kabeltje kopen om met 2 tulpstekkers aan de ene kant en via line naar de koptelefoon ingang gaan.

Wie kan mij dit even uitleggen.

Alvast bedankt.

Comment

• Ik heb je stukje tekst nu 4x gelezen en snap er eigenlijk nog steeds niet echt veel van.

Wat is er nu dus aan de hand? Je hebt het over de earo controller. Een ipad en over een laptop met recordbox met muziek.

Wat moet nu dus waarop gaan werken. Want ik kan er weinig nuttigs uithalen.

Comment

• Hoi ronennieshow,

Ik heb een Pioneer AERO controller.
                        Nu wil ik mijn laptop aansluiten op deze controller.
                        Wat moet ik nu doen om dit werkend te krijgen want dit lukt me nog niet.

De controller heeft een interne router waarmee je 4 draadloze apparaten kunt verbinden door middel van een gebruiksnaam en password die deze controller zelf aan maakt.

Hoe krijg ik mijn laptop werkend met de controller.
                        Of op welke manier kan ik de controller en laptop nog meer verbinden om mijn muziek hoorbaar te maken.

Comment

• Rick,

Er zit geen talkover op de microfoon, wel een attenuator (kun je zien als een soort gain). Die moet je dus 1x goed instellen en naast de mixer-sectie kun je het volume en de EQ regelen. Microfoon kun je wel aan en uit zetten.

Ik heb mijn Shure58 aangesloten op de controller,maar het geluid is niet krachtig genoeg. Wat kan dit betekenen. Aan mijn microfoonkabel heb ik een stereo plug 3 rings.
                          Last edited by DJ Hennie; Sunday-02-03-2014, 16:43.

Comment

• Aan mijn microfoonkabel heb ik een stereo plug 3 rings.
                            Ik snap deze zin niet. Zeg je nou dat je een stereokabel aan je microfoon hebt?
                            Microfoons zijn mono...

Comment

• Ik heb de volgende onderdelen gekocht

Pluggen

Procab VC120 Basic adapter koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Microfoon

Shure SM58 koop je bij Bax Music met 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Kabel

Procab CAB901 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Is dit de juiste samenstelling of heb ik de verkeerde onderdelen.

Comment

• Ik zou voor de pioneer xdj r1 gaan

Comment

Working...
                                X