Een tijdje geleden kwam ik erachter dat de prijzen van Pioneer producten verhoogd zijn. Weten jullie misschien waarom dit is? En zullen ze ooit weer dalen? Alvast bedankt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer prijzen
Collapse
X
-
Hebben we het een poosje geleden al over gehad. Pioneer trekt zijn prijzen in de diverse landen redelijk recht, waardoor de prijzen in Nederland nogal zijn gestegen. Beetje een niet zo handige actie in mijn ogen... veel mensen die nu een Pio setje wilden aanschaffen moeten nu nóg meer sparen.
En op dat moment komt het merk dat een stapje lager ligt (Denon/Reloop) dichterbij..
-
Citybeatz, we garanderen inderdaad de laagste prijs garantie, maar niet in dit geval. Dit geval is een uitzondering omdat wij de nieuwe voorraad Pioneer (die van nu dus zeg maar) niet tegen de prijzen van de oude voorraad mogen verkopen. En webshops die nog voorraad over hebben van twee maanden terug, dan zou ik toch eens even na gaan denken hoe dat kan. Als je zo weinig verkoopt moet daar een reden voor zijn toch?
Comment
-
Originally posted by LaRoche View PostEn webshops die nog voorraad over hebben van twee maanden terug, dan zou ik toch eens even na gaan denken hoe dat kan. Als je zo weinig verkoopt moet daar een reden voor zijn toch?
Comment
-
Originally posted by Fel en Bruut View PostKan ook heel slim ingekocht zijn, want de prijs stijging was ruim voor de werkelijke datum bekend.
Als je een beetje shop bent dan verkoop je gewoon Pioneer tegen de hogere prijs ;)
Comment
Comment