Announcement

Collapse
No announcement yet.

digitale dj controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• digitale dj controller

hoi iedereen,
    ik ben op zoek naar een digitale dj controller
    ik zat zelf al te kijken voor de numark mixtrack pro
    maar wil eigenlijk vierkanaals met een budget van 300 euro is dat mogelijk?

thanx

Als je echt een vierkanaals MIDI controller wilt, zul je je budget nog iets moeten opkrikken. Dan zit je namelijk in het segment van de Numark N4, de American Audio VMS 4.1 en de DAP Audio Kontrol D4i en heb je aardig wat keus.

Comment

en bij de numark n4 kan ik de muziek toch via de laptop afspelen(heb dan nog niet echt geld voor de m audio studiophile av40 die ik er graag bij wil)

en ik kan er tog een mic en een hoofdtelefoon opaansluiten?

Comment

en bij de numark n4 kan ik de muziek toch via de laptop afspelen
        Ja, daar is hij ook voor bedoeld. En je kunt eventueel nog losse CD-spelers, draaitafels etc. aansluiten.

en ik kan er tog een mic en een hoofdtelefoon opaansluiten?
        Twee microfoons kunnen met 6.35mm jackplug worden aangesloten, 1 hoofdtelefoon kan worden aangesloten met een 3.5mm jackplug of een 6.35mm jackplug.

Een AV40 setje kan ook worden aangesloten, mits je daar een verloopkabeltje voor meebestelt van XLR naar 6.35mm TRS jackplug.

Comment

kunt u mij een link sturen van de kabels die ik dan nodig heb?
          of zijn dat de cab800 kabels?
          en hoelang zijn de kabels om de linker speaker met de rechter speaker te verbinden?

Comment

Met een Procab CAB707 moet dat wel lukken.

Verder, de aansluitkabel van een AV40 set is ongeveer 3 meter lang.

Comment

het is dus geen rca?
              kan ik bij jullie een kabel van 4tot 5 meter bestellen voor de av40?

Comment

het is dus geen rca?
                Ik zou er bij deze opstelling voor kiezen om met de XLR connectoren van de N4 te werken en de TRS 6.35mm jack connectoren van de AV40 set. Dat zijn de meest stevige connectoren en je hebt een gebalanceerd signaal (is om storingen te voorkomen, moeilijke term ;)).

kan ik bij jullie een kabel van 4tot 5 meter bestellen voor de av40?
                Dat kan met deze kabel, mits je de aansluitkabel tussen de twee speakers bedoelt. Bestel het aantal meters dat je nodig hebt, dan hoef je alleen de uiteinden even te strippen. :)

Comment

klopt het dat ik die kabel alleen voor 1 of 100 meter kan bestellen?
                  en deze passen dan onder in de speaker?

de XLR zijn zeker de grote pluggen links op foto 2van5 op de numark n4?

enven wat anders ik wil er de shure sv100 bij bestellen past de kabel die daarbij meegelevert word in de n4?

nog even terugkomen op het muziek van de laptop afspelen,
                  ik bedoelde dat ik dan de n4 als controller ga gebruiken (geen mixer dus...) dat ik dan de muziek via de speakers van de laptop hoor?(als de n4 400 euro is heb ik nog niet gelijk geld voor de av40)

Comment

klopt het dat ik die kabel alleen voor 1 of 100 meter kan bestellen?
                    Nee. Je bestelt de hoeveelheid 1 Meters die je nodig hebt. Heb je 10 meter nodig, dan bestel je 10x het '1 meter'-product.

en deze passen dan onder in de speaker?
                    Als je bedoelt of je daarmee de twee speakers van de AV40 set aan elkaar kunt linken: Ja. Mits je de aders even stript (bloot legt) met een striptang. Dan kun je de aders in de draadklemmen van de speakers steken.

enven wat anders ik wil er de shure sv100 bij bestellen past de kabel die daarbij meegelevert word in de n4?
                    Probleemloos.

nog even terugkomen op het muziek van de laptop afspelen,
                    ik bedoelde dat ik dan de n4 als controller ga gebruiken (geen mixer dus...) dat ik dan de muziek via de speakers van de laptop hoor?(als de n4 400 euro is heb ik nog niet gelijk geld voor de av40)
                    Dat kun je instellen via Virtual DJ.

Comment

en dan krijg een kabel van 4 meter? en ja ik bedoel om de 2 speakers met elkaar te verbinden.

Comment

Als jij 4x het '1 meter' product in je winkelmandje legt en afrekent, krijg je 1 stuk kabel van 4 meter lang. :)

Comment

top! bedankt voor je tijd Rick!

Comment

vandaag even langs geweest in de showroom en de n4 uitgeprobeerd
                            wat een mooie winkel en wat een top controller
                            zal hem zeer snel aanschafen
                            Last edited by hoimijnnaamis; Saturday-03-11-2012, 16:31. Reason: typfoutje...

Comment

Hoi ik ben een Beginnende Dj
                              met een Reloop Mixage (ik heb de controller nu een week)
                              En ben er zeer tervreden mee
                              Alleen ik mag per dag 1 uur op de computer.
                              En zit zelf ook nog op google of youtube
                              Hoe moet ik dat nou doen?
                              Gewoon elke dag een vol uur Mixen?
                              tot nu toe doe ik een half uurtje per dag
                              Maar ik wil later ook wel op feesten draaien
                              Is het dan voldoenden? Elke dag een half uurtje?!

Comment

Working...
                              X