Announcement

Collapse
No announcement yet.

numark cd speler set + voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• numark cd speler set + voorstellen

goede avond

ik ben roger uit zuid limburg

ik ben een beginnende dj die af en toe op feestjes en tuinfeesten een beetje doet draaien:D. Maar voornamenlijk thuis op de computer met mijn mixtrack pro ,waar ik zeer tevreden over ben .
    Heb mij al wat licht en geluid in huis gehaald :D.

maar nu de vraag ?

ik wou mij rond kerst dit setje gaan kopen http://www.bax-shop.nl/cd-speler-set...t-details.html maar nu is het mijn vraag : worden de cue points opgeslagen of moet ik deze telkens opnieuw maken elke keer dat ik een bepaalde song doe afspelen.

ik hoop dat iemand er antwoord op heeft :D

groeten uit zuid limburg
    Roger:D

Lees net dat hij ze niet doet opslaan jammer

Nou heb ik nog een vraag ,

Is de american dj 100mp3 flex kwalitatief ongeveer het zelfde als de numark ndx 400 +m6 ?

De prijs doet er niet toe wel de kwaliteit maar het is gemakkelijk omdat hij een paar effecten aan boord heeft en een flightcase

Heeft er iemand nog suggesties qua cd speler mixer set ............max prijs is 700€
    Belangrijk zijn wel de cue points en loops ....evt ook effecten

Groeten roger

Comment

de american audio flex 100 zijn prima spelers voor de prijs die je ervoor betaald. Kwalitatief iets minder dan numark. Maar zal zeker niet tegenvallen.

Verder heeft behringer leuke mixers voor een leuke prijs met veel opties. Ook net iets mindere kwaliteit als numark maar zal ook zeker niet tegenvallen.

Comment

oke bedankt voor je reactie :D

en zal ook eens bij de behringer mixers rondneuzen;)

groetn roger

Comment

mij is de behringer DJX900usb in het oog gevallen ...............is deze goed?

dus ipv het numark setje ndx400 +m6 het set numarkt ndx400 + djx900 .....?

is dit een verbetering of zeggen jullie het is niet zoveel verschil ?

groeten roger:D

nog 7 weken dan kan ik alles gaan bestellen:p

Comment

'is die goed' is een erg breed begrip. Iemand die een Pioneer mixer gewend is zal het niets vinden, iemand die voor weinig geld een leuke mixer zoekt kan hier uiterst tevreden mee zijn. Voor het geld dat je betaalt krijg je erg veel en dat is bij Behringer vaak het geval.

Daarnaast kun je nu alles al bestellen. Alles wat we op voorraad hebben kunnen we direct uitleveren, alles wat we nog niet op voorraad hebben kunnen we later gratis nasturen.

Comment

Zou graag nu bestellen ja.......................maar moet eerst op mijn kerst envelop wachten haha.

Maar wat ik juist wou weten is of de beringer meer toegevoegde waarde heeft dan de m6 mixer i.v.m de effecten .
              De ndx400 spelers worden het zowieso..........

Gr roger

Comment

Originally posted by roG60er View Post
                Zou graag nu bestellen ja.......................maar moet eerst op mijn kerst envelop wachten haha.

Maar wat ik juist wou weten is of de beringer meer toegevoegde waarde heeft dan de m6 mixer i.v.m de effecten .
                De ndx400 spelers worden het zowieso..........

Gr roger
                Tja, de numark is kwalitatief wel van een iets hoger niveau. Maar zelf zou ik toch eerder voor die behringer gaan. (heb die zelf ook)
                Werkt erg fijn, overzichtelijk, effecten,bmp indicator (wel zelf tappen want klopt anders geen zak van, maar dat is ook logisch omdat die geen data binnen krijgt)
                Het voordeel aan de numark is wel dat je gebalanceerde uitgangen heeft.

Deze komt eerder overeen met de djx900: numark im9
                Ook blijf ik bij deze van mening dat de behringer overzichtelijker is. Vooral met die ledindicator. Ook zie ik nou niet echt het nut van die ipod docking. Ook is deze weer 100 euro duurder dan de behringer ;)

Comment

ik zie bij veel mixers zoveel goede en slechte reacties ...............lol

maar zoals rick al aangaf het is een erg breed begrip ja:D

gr roger:cool:

Comment

lees ook weer goede recenties over de behringer nox303 welke ook in mijn budget past.........word langzamerhand een stuk moeilijker haha

iemand een suggestie?

de ndx400 spelers worden het zowieso......

maar dan:

numark m6, behringer djx900 of de nox303

groeten roger:cool:

Comment

Ik zou voor de numark m6 gaan of de behringer djx 900. Dit zijn namelijk allebei een 4 kanaals mixer en die nox303 een 3 kanaals mixer. Een 4 kanaals mixer heb je meer mogelijkheden om uit te bereiden.

Comment

oke ........maar het aantal kanalen heb ik nog niet zoveel baat bij:p
                        ben maar een noob zo te zeggen haha.:p 3 kanalen is het minimum:cool:

ben meer een man van kwaliteit en functionaliteit :p de nox303 ziet er wel degelijk uit en ook het gebruik van de effecten ziet makkelijker uit:-P

moeilijjjjjjjjjjjjjk haha

gr roger;)

Comment

Neem er dan nog 4.
                          4 Is gewoonweg beter, dan kan je later nog iets anders aansluiten, microfoon bijvoorbeeld, en een 4 kanaals mixer is altijd "de grote broer" van de 3 kanaals mixer. Het extra is dan meestal niet alleen het extra kanaal, maar bijvoorbeeld ook effecten, zoiets erbij.

Comment

oke :D

dan blijven er maar 2 over lol:D

thnx

gr roger:cool:

Comment

is de mixdeck geen optie..................

dan heb ik cd ,mp3 ,usb en midi :p

http://www.bax-shop.nl/combi-spelers...t-details.html

groetjes roger:p

Comment

Working...
                              X