Ja, dat kan ook, maar dat ligt er natuurlijk aan wat jij fijner vind werken. Met 2 totaal verschillende systemen is het nog belangrijker om ze allebei even uit te testen, even voelen en aanraken.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
numark cd speler set + voorstellen
Collapse
X
-
De Mixdeck is best een leuk apparaat, ik heb er hier ook 1 staan. Die verhuur ik aan klanten die zelf dj willen spelen (of de zoon / buurjongen / andere hobby dj). Voor dat soort dingen (en dus ook voor drive-in shows) is hij extreem handig omdat je er vrijwel ieder medium in kan proppen. Hij is vrij eenvoudig te bedienen en heeft toch alle dj mogelijkheden zoals loops en hot cues.
Er zitten ook wel wat nadelen aan: er zit alleen een jack microfoon aansluiting op (dus geen XLR) en die zit ook nog eens aan de voorzijde, evenals de volumeregeling daarvoor. Als je dat ding in de bijbehorende flightcase hebt zitten is dat niet erg handig. Verder produceert hij flink wat ruis.
Maar goed, voor dat geld is het een erg leuk en compleet apparaat dat ook nog eens behoorlijk degelijk aanvoelt.
Comment
-
mijn budget is een beetje hoger geworden .............
is het niet beter ipv de djx900 voor de Numark iM9 te gaan kwa kwaliteid, of kan ik voor het prijsverschil mijn geld beter in iets anders steken ...
de mixdeck word het iig niet ....heb een dikke pc en de mixtrack pro .die kan ik natuurlijk alsnog aan 1 van de kanalen op de mixer aansluiten.....:cool:en hoef ik niet de mixtrack te verkopen
dus mijn gedachten is : 2x ndx400 + im9
groeten roger:pLast edited by roG60er; Thursday-29-11-2012, 08:17.
Comment
-
De Mixdeck zelf produceert behoorlijk wat ruis in vergelijking met mijn Denon mixers. Das ook niet echt een eerlijke vergelijking, zo'n Denon mixer (ik heb DNX-1600's) kosten meer dan de hele Mixdeck bij elkaar en dan heb je voor hetzelfde geld ook nog 2 erg leuke spelers erbij.
PS De Mixdeck heeft ook 2 aux aansluitingen, deze kun je gebruiken in plaats van de ingebouwde spelers. Zo gebruik ik 'm zelf weleens in combinatie met mijn muziekcomputer. Daar heb ik al een Denon HC 4500 controller bij ingebouwd dus die van de Mixdeck heb ik niet nodig. Dus dan sluit ik de audio uitgangen van mijn controller gewoon aan op de aux ingangen van de mixdeck en gebruik ik de mixdeck spelers als backup. Gewoon een USB stickje in elke speler en klaar (onbegrijpelijk dat er geen linkfunctie zit op een all in one apparaat maar goed).
Ideaal voor klusjes waar ik moet inprikken op de bestaande geluidsinstallatie en waar geen plek is voor een compleet meubel (of als ik een trap op moet).Last edited by Geluid-en-licht.com; Friday-30-11-2012, 13:16.
Comment
-
bedankt voor de reacties allemaal..........:p
mijn auto heeft een flinke reparatie doorgaan dus heb ik weer minder om uit te geven.......:(
maar ik heb net de American DJ Flex 100MP3 SYS complete DJ-set besteld.:p voordat het geld dadelijk helemaal opraakt haha.
Ik denk dat dit setje niet gaat tegenvallen omdat ik een noob ben hahahaha:cool:
groeten roger :cool:
ps bedankt allemaal en prettige feestdagen:pLast edited by roG60er; Sunday-09-12-2012, 10:52.
Comment
-
Hi,
Ik heb een vraag.
Ik wil 2 nieuwe cd spelers aanschaffen.
Mijn belangrijkste vereisten:
- usb
- een aantal belangrijke effecten(zoals echo, etc)
- scratch mode
- eventueel met een softwareprogramma via de laptop(MIDI-controller)
Ik wil niet meer dan € 650,- uitgeven.
De opties die ik in gedachte heb na veel uitzoekwerk is:
1. Numark NDX 400
2. American Audio Radius 3000
3. Stanton CMP.800
Ik zal het voornamelijk thuis gebruiken en zo nu en dan een gig, met name bruiloften, borrels, etc.
Als ik kijk naar de prijs voor de Numark, is het de moeite waard om € 240,- meer uit te geven voor de Radius 3000 of de Stanton. Is het dat geld waard?
De voordelen tov de Numark is voor:
American A.: meer effecten en MIDI-controller
Stanton: MIDI-controller
Ik hoor het graag.
Ik was ook benieuwd of ik niet deze vraag zou kunnen stellen op het forum. Daar zullen ook andere dj’s mee ervaring hebben.
Ik hoor het graag.
Groet,
Julio
Comment
Comment