Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp met beginnend dj setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok

nja ik had gelezen dat de denon beter software had. En dat er ook meer software is voor de denon. En aangezien deze ook bekender is.

Ik heb niet echt veel met de cd-spelers gespeeld. Meer informatie gekregen over de dingen aangezien ik eigenlijk daarvoor kwam om me keuze te vermakelijken. Maar binnekort gaan we nog eens om misschien dan wat mee te nemen en eindelijk van start gaan. Maar ik wil eerst meer informatie voordat ik zoiets aanschaf.

Maar ze zeiden ook dat de denon minder functies had. En aangezien ik het wel vondt tegenvallen dat hij zo klein was. Hebben we meteen gekeken naar de american audio omdat ie er naast stond en in dezelfde prijsklasse stond dusja..

Maar misschien binnekort nog eens gaan en dan eens een beetje spelen maarja ik heb er totaal geen ervaring mee alleen is met virtual dj gespeeld en eens met dubbele cd speler verder niet.

Maar bedankt voor de informatie!
    En ik zal aan het einde van de rit wel zeggen wat ik uitijndelijk gekocht heb. Want wil het zowiezo voor de vakantie hebben (nog 3weken ongveer)

Comment

Nouja, de 'betere software'-uitspraak is eigenlijk te verwaarlozen wanneer je niet echt de concrete verschillen kunt benoemen.
      Wat betreft je bekendheid, Denon is inderdaad een wat bekender merk, maar dat maakt voor jouw toepassingen weinig uit. Of er nu American DJ of Denon op je apparatuur staat, je klant vindt het allemaal best zolang jij maar de juiste plaatjes aan elkaar plakt. ;)
      En zeker als je thuis graag bezig bent zou ik kiezen voor iets meer functies, zodat je lekker creatief aan de gang kunt gaan en iedere keer eens een ander effectje gebruikt (ik noem maar wat..) ;)

Comment

Ok

Nouja ik wil in het begin aangezien ik niet veel ervaring heb wil ik dus thuis op me kamer leren mixen. Pas als ik wat beter kan draaien en ik heb meer ervaring in het mixen zou ik wel feestjes willen organiseren.

Het lijkt me ook wel een leuke mixer de Radius lekker groot en leuke effecten.
        Maar nat wat googlen en wat informatie op het internet gevonden was ik toch weer aan het twijfelen.

Maar ik ga zeker nog eens terug!

Comment

Heej

Donderdag naar bax geweest en de Radius 1000 (2x) en de reloop rmx 3 meegenomen
          + de reloop rh 3500

Nouja thuis aangekomen aangesloten en keer wat geprobeerd :D
          Maar ik zat eigenlijk al snel door me cd's heen aangezien ik er nog niet echt zo heel veel heb.
          En aangezien de cd-spelers midi ondersteunen en ik ook naar zocht, ging ik ze eens op de pc aansluiten. Ik de gewoon op de usb aansluiting voorin me pc gestoken en eens virtual dj opgestart. Keer wat met de instellingen rommelen maar kwam er echter niet uit! Toen eens hier gekeken op het forum of ik wat kon vinden. Er stond iets over traktor dus ook eens geprobeerd maar ook geen goed resultaat!

Kan iemand mij misschien stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?
          Ik ep ook al eens op de site gekeken eens een file gedownload en geimporteerd in virtual dj maar het lukt gewoon niet.

Graag zoek ik iemand die hier weet hoe het moet?

Bij voorbaat dank!

Comment

Heb je de handleidingen al doorgespit? Dat is eigenlijk het eerste wat je moet doen als je een product aanschaft. En als je ergens niet uitkomt, is de handleiding van het apparaat het eerste waar je naar kijkt. Helaas verdwijnen de handleidingen al snel inclusief doos op een zolder of in een schuurtje. Hou die de eerste dagen er zeker bij totdat je weet waar alles voor dient.

Comment

als eerst srry voor de late reactie maar door weinig tijd kon ik het niet uitproberen wat in het boekje staat maar daar staat alleen de instellingen voor de cd - speler

en tot nu toe is het me nog niet gelukt en ik zou niet echt weten hoe het wel moet iemand ervaring met de radius1000 aan de pc aansluiten en gebruiken?

Comment

Misschien wat meer informatie over je pc specs, hoe je hem hebt aangesloten, je VDJ versie, je VDJ instellingen etcetera?

Met "het werkt niet help!" kom ik niet ver helaas...

Comment

Oke

Ik heb hem aangesloten met usb Ik heb virtual dj 6.01
                  Pc-specs

intelcore duo 2.3ghz
                  geheugen 2048 mb
                  videokaart nvidea 8800 gtx
                  Windows xp

Me vdj instellingen zijn als volgt bij sound setup
                  timecodes
                  volgens mij moet ie dan 2de keuze op 3 kanaals mixer
                  Soundcard kan ik niet wijzigen
                  En als ik dan op oke of apply druk krijg ik een error met dat er te weinig kanalen zijn
                  voorderest heb ik niet echt iets anders aangepast

Als je nog meer info nodig heb roep je maar

Comment

Welke driver gebruik je, als ik vragen mag? Dit probleem had ik ook en is opgelost door ASIO drivers te gebruiken, kijk eens bij ASIO4All.

Comment

hmm ik had die nog niet maar net de nieuwste gedownload v2.9 maar helpt ook niet echt

Comment

Working...
                      X