Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules Dj Control Instinct

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules Dj Control Instinct

ik heb de hercules dj control instinct hoeveel watt boxen kan deze digi controller aan?

van 0 tot oneindig veel. De opstelling die je maakt is:

pc -> controller -> versterker -> speaker

Het geluid dat je in de versterker stuurt zal altijd ongeveer gelijk zijn (tenzij je het al eens versterkt hebt, maar dat doe je beter niet als je jouw versterker en mischien ook wel speakers nog niet beu bent), Of het nu uit een gewoon mengpaneel, cd-speler, controller, computer... komt. Het is pas in de versterker dat het geluid wordt aangepast (lees als versterkt) naar jouw speakers. Daarom is het belangrijk dat je versterker zo goed op je speakers past.

Comment

Helemaal geen.

De midi controller stuurt een line signaal uit. Geen speaker signaal. Hier heb je dus een versterker voor nodig. Deze kan in de speaker zelf zitten ( actief ) of met een losse versterker en dan naar de speaker toe vannuit de versterker.

Comment

okee nu ff dit ik heb de behringer ms 16 maar ik krijg geen geluid als ik de witte en de rode plug achter in mijn dj controller zet, kunnen jullie mij helpen?

Comment

Heb je al je instellingen gecontroleerd? Wat heb je precies ingesteld? En bovenal, wat heb je zelf al gedaan om het probleem proberen op te lossen?

Comment

nog nix daarom vraag ik het ook het zijn een rode en een witte en een snoertje op de boxen met elkaar te verbinden, maar ik kom er ech niet uit

Comment

Ja, maar daarmee weten we nog steeds niets...

Comment

@Rick,

Ik denk dat deze vraag hiermee in verband staat. Volgens mij opgelost hiermee. Je kan dezelfde vraag op meerdere manieren stellen.

Comment

Originally posted by BertGitaar View Post
                  @Rick,

Ik denk dat deze vraag hiermee in verband staat. Volgens mij opgelost hiermee. Je kan dezelfde vraag op meerdere manieren stellen.
                  http://www.bax-shop.nl/forum/f91-com...dio-13258.html
                  en op meerdere plekken blijkbaar.

Comment

Working...
                  X