Guys (en girls)
Ik wil graag jullie hulp vragen. Nadat het een tijdje stil heeft gelegen wil ik het DJen weer oppakken. Ik heb hier de prachtige set liggen van een Reloop RMX-40 DSP Blackfire 4 kanaals mixer met 2 Pioneer CDJ-350's maar wil eigenlijk deze verkopen en overstappen op een digitale dj controller.
Over de aanschaf hiervan heb ik wel een aantal vragen waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
- Redelijk dezelfde layout als 2 spelers met een mixer
- Geen gezeur met een extra geluidskaart oid
- Moet perfect kunnen werken met mijn MacBook Pro met i5 processor
- Moet kunnen werken met Virtual DJ of Traktor
- Makkelijk in gebruik is belangrijker dan ontelbaar veel gimmicks
- Moet degelijk aanvoelen; hoeft geen carbon met aluminium maar geen slecht in elkaar gezet plastic Bart Smit setje
En dit binnen een budget van 250 euro (minder mag natuurlijk altijd)
Bax geeft me 22 opties dus ik zie door de bomen het bos niet meer. Help!!
Ik wil graag jullie hulp vragen. Nadat het een tijdje stil heeft gelegen wil ik het DJen weer oppakken. Ik heb hier de prachtige set liggen van een Reloop RMX-40 DSP Blackfire 4 kanaals mixer met 2 Pioneer CDJ-350's maar wil eigenlijk deze verkopen en overstappen op een digitale dj controller.
Over de aanschaf hiervan heb ik wel een aantal vragen waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
- Redelijk dezelfde layout als 2 spelers met een mixer
- Geen gezeur met een extra geluidskaart oid
- Moet perfect kunnen werken met mijn MacBook Pro met i5 processor
- Moet kunnen werken met Virtual DJ of Traktor
- Makkelijk in gebruik is belangrijker dan ontelbaar veel gimmicks
- Moet degelijk aanvoelen; hoeft geen carbon met aluminium maar geen slecht in elkaar gezet plastic Bart Smit setje
En dit binnen een budget van 250 euro (minder mag natuurlijk altijd)
Bax geeft me 22 opties dus ik zie door de bomen het bos niet meer. Help!!
Comment