Announcement

Collapse
No announcement yet.

Advies digitale dj controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het probleem is dat dit helaas niet gaat lukken.. En aangezien ik hem zondag moet/wil hebben moet ik hem toch van te voren bestellen, wat dan dus donderdag wordt, zo'n kleinigheidje is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

De keuze is voor mij moeilijk. Het lijkt me wel dat beide goede apparaten zijn. De Numark heeft zijn naam misschien iets meer waargemaakt, maar de Reloop spreekt me iets meer aan.. Ik wacht eigenlijk echt nog op een punt waarop de ene de andere ontstijgt en ik hoop die via een ervaring of kennis van hier te vinden.

Comment

Het probleem is dat het altijd uitkomt op persoonlijke voorkeur, daarom is het lastig te zeggen waarom de ene controller beter is dan de andere. Grote jogwheels, kleine jogwheweels, functies die je met shift kunt aanroepen of niet, uitgebreide effecten/loops/samples/hotcues of niet, noem het maar op.

Wat je ook nog zou kunnen doen is beide controllers bestellen en ze zelf uittesten. Diegene die vervolgens de mindere voorkeur heeft zou je dan kunnen terugsturen.

Comment

Misschien een heel stom iets. Maar waarom je cdj350 verkopen? Deze werken perfect met virtual dj. Dit is dus al een midi controller. Echt beter en overzichtelijker ga je met je budget niet redden. Ik zou zeggen kijk eens goed naar wat je hebt. Als ik het namelijk een beetje goed lees en begrijp kan je hier prima mee uit de voeten als je de instellingen op je pc / laptop goed hebt staan.

Beetje onzin om iets te kopen wat eigenlijk minder is in kwaliteit en in principe niets meer kan.

Comment

Working...
        X