Announcement

Collapse
No announcement yet.

niewe dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niewe dj

ik ben een beginnende dj met tot nu toe alleen virtual dj
    ik weet niet echt wat ik van apparatuur moet kopen.
    liefst niet te duur.
    ik heb gedacht aan een numark mixtrack pro met virtual dj dan,
    of een tweedehands set te kopen.
    of weet iemand misschien een goedkope set om te beginnen?
    en liefst met wat uitleg

bedankt

je kan een midi controler kopen.
    die numark die je uitgezocht hebt is al een hele goeie om mee te beginnen. veel functies maar overzichtelijk.
    als je voor dat geld naar een 2e handse dj set gaat kijken kom je niet veel tegen.
    ik heb nog wel een pioneer cmx 3000 en dx1000 setje te koop staan. (pm even bij interesse.)
    het is maar net waar je blij van word. ikzelf vind digitaal draaien niks. heb het geprobeerd maar niet mijn ding.

Comment

Voor 200 euro is het het beste om een MIDI controller te kopen.
      De Numark Mixtrack Pro is naar mijn idee de beste die je voor het geld kan krijgen.
      Heeft, zoals hierboven ook al staat, lekker veel functies die zo ingedeeld zijn dat het overzichtelijk blijft. Verder heeft hij een ingebouwde geluidskaart, wat betekent dat je kan voorbeluisteren. Ondanks dat hij van kunststof is (dus lekker licht ook), voelt hij heel stevig aan.
      Ik zou je absoluut niet aanraden om 2 CD spelers te kopen met een mixer. Voor 200 euro kan je zelfs niks kopen dat ook maar in de buurt komt van de Mixtrack Pro, qua functies, overzicht, gewicht, etc.

Comment

Zijn er eventuele goedkope setten van rond de 500euro die ik zou kunnen aankopen?
        liefst met mp3/laptop bediening

of zou ik beter met die numark blijven?
        en heeft iemand anders eventueel tweedehands controllerst staan?

Comment

Wat is een duurdere controller?
          Of een goede set voor beginners?
          voor mp3,
          het mag wat duurder zijn, maar liefst onder de 1000 euro.
          want volgende maand is het mijn verjaardag,
          en ook met sinterklaas, kerstmis,
          en kan ik voor wat duuder gaan.
          Last edited by karel; Saturday-24-11-2012, 19:56.

Comment

Wat ik persoonlijk een mooie controller vind is de nieuwe pioneer DDJ-SX
            Is het iets voor beginners? als je zeker weet dat je niet na 1 maand zegt van ah dj'en is niet echt iets voor mij zou ik er toch eens naar kijken.

Pioneer DDJ-SX koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Comment

Eerst Januari volgend jaar maar eens afwachten zodat je daadwerkelijk de centen in handen hebt. Je praat nu over 500 euro, 1000 euro end at zijn toch wel even bedragen waar de gemiddelde arbeider een flinke poos voor moet sparen. Jij praat er een beetje over of het helemaal niets is. Sterker, je mag blij zijn dat je zulke bedragen bij je eerste baantje verdiend en ik vrees van niet.

Eerst het geld daadwerkelijk in handen en dan is er een bedrag bekend. En dan kunnen we om de tafel gaan zitten van wat heb je absoluut nodig, wat is luxe, wat is makkelijk erbij en weeg dat af tegen het geldbedrag. En natuurlijk is het duurste top spul het mooiste, maar daar is Tiesto ook niet mee begonnen. Beter is goedkope complete set dan 1 duur apparaat dat niet werkt omdat je de rest er niet bij kan betalen.

Comment

Verplaatst naar DJ-Gear & Effects.

Comment

Maar ik zou anders een set voor mp3/laptop willen kopen.
                  Wat is eigenlijk het beste?
                  controller?
                  of met de hand

Comment

Probeer de zoekfunctie eens. Wat jij vraagt is al door vele andere voor je exact hetzelfde gevraagd.

Comment

ik vind het niet hoor,
                      sry als deze vraag al verschillende keren is gesteld.

Comment

heeft iemand anders misschien een tweedehands dj set staan?
                        of een midi-controller?

en heeft iemand nog een paar tips voor me?

Comment

Originally posted by karel View Post
                          ik vind het niet hoor,
                          sry als deze vraag al verschillende keren is gesteld.
                          Heb je echt goed je best gedaan?
                          Kijk hier eens rond, klik op een aantal topics, doe wat kennis op. Jij bent hier degene die graag wil beginnen met een hele leuke hobby, maar als je wilt dat we je daarmee helpen, is het gewoon handiger om de meest voor de hand liggende vragen gewoon op te zoeken in vorige topics. Dat scheelt ons weer werk en dan kan jij direct aan de slag met kijken naar wat voor jou iets zou zijn, i.p.v. dat je weer op een antwoord moet wachten.

Comment

Working...
                          X