Announcement

Collapse
No announcement yet.

Itunes vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Itunes vraag

Nogmaals een Itunes vraag

Ik ben een 2de laptop aan het klaarmaken die ik als backup zal gebruiken, moest mijn huidige laptop crachen.

Traktor staat er al op en nu heb ik net Itunes gedownload.
    Ik zie nu dus de homepagina van Itunes maar hoe kom ik op het scherm waar ik mapjes kan aanmaken?

Om straks traktor en Itunes te testen, ben ik nu een cd aan het importeren want zonder muziek op de laptop kan ik niet veel testen :)

Eerst zelf zoeken en dan posten, i know sorry.
    Ik heb het dus gevonden, mijn menubalk was nog verborgen en zonder dit kon ik dus niet verder.

Comment

Edit: te snel gelezen, sorry ;)

Comment

hier ben ik terug met een vraag.
        Ik zei eerder al dat ik een 2de laptop aan het klaar maken ben die ik als backup zal gebruiken en nu zit ik een beetje vast met Itunes.

Kan je in Itunes de layout aanpassen?
        Ik zit op mijn 2de laptop met een andere layout en ik mis functies, zo kan ik op mijn 2de laptop mijn tracks niet omzetten naar MP3?
        Last edited by Mol; Wednesday-05-12-2012, 20:13.

Comment

Ik heb het probleem gevonden via google.
          Ik zit met een nieuwe versie van Itunes namelijk 11.00.163, nu even zoeken hoe ik mijn oude versie terug kan krijgen 10.7.0.21

Die nieuwe versie is K*T

EDIT,

De oude versie heb ik gedownload maar die blijkt niet te werken met 64 bits, ik kan dus enkel gebruik maken van de nieuwe versie.
          Vreemd is dat ik 2 asus laptops heb met dezelfde specs, laptop 1 staat de oude itunes en die werkt wel op 64 bits, laptop 2 werkt het niet?
          Last edited by Mol; Wednesday-05-12-2012, 22:34.

Comment

Zijn er leden die gebruik maken van de nieuwe versie 11.00.163?

Comment

Ik werk met de nieuwe versie, ik vind het er wel goed uitzien. Ook weer een aantal verbeteringen m.b.t. het synchroniseren van je iPhone. Best tevreden tot nu toe.

Comment

IK gebruik ook de nieuwste versie van Itunes, ook ik ben er niet helemaal tevreden mee, de looks zijn wel goed. Itunes 11 kun je zo instellen dat het heel veel lijkt op itunes 10 echter het zoeken vindt ik vervelend, je moet nadat je je zoekopdracht hebt ingevoerd nog een keer klikken op het geen wat je wilde zoeken erg dubbelop dus. Een andere functie die ik erg mis is de dubbele tracks knop, nu moet ik alle dubbele tracks handmatig eruit halen helaas. Hopelijk komt er snel een update, want terug gaan naar de vorige versie blijkt net zoals Mol zegt onmogelijk.

Comment

Ik heb gelezen dat je probleem met dubbele nummers binnenkort verholpen wordt. Zoeken is inderdaad niet heel makkelijk.

Comment

Ik vind het zwaar K*T, en veel functies kan ik niet vinden.
                    Als ik met mijn oude versie een track kocht, dan klikte ik met de rechtermuis op de track en koos voor MP3 versie aanmaken, hoe je een MP3 versie maakt van je aangekochte track is me nog niet duidelijk, in de nieuwe versie staat 'versie voor AAC aanmaken.
                    Wat is AAC?

Comment

Ander bestandstype. Ik kan me herinneren dat dat bij mij ook zo was, maar dat je het in de voorkeuren aan kon passen naar mp3. Misschien dat dat bij jou ook zo is?

Comment

Heeft er mee te maken waar je de cd import instellingen op hebt staan.
                        Staat die op MP3 dan toont ie als je rechtsklikt AAC.
                        Staat die op AAC dan toont ie als je rechtsklikt MP3

Comment

Dus is mijn aangekochte track gewoon MP3, als ik rechts klik dan toont hij 'versie voor AAC aanmaken

Comment

Net op mijn harde schijf gekeken en het bestand is MPEG 4 (m4a)
                            Geen idee waar ik dat moet aanpassen naar MP3, dat moet ergens in Itunes gebeuren.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                              Ander bestandstype. Ik kan me herinneren dat dat bij mij ook zo was, maar dat je het in de voorkeuren aan kon passen naar mp3. Misschien dat dat bij jou ook zo is?
                              Bij de voorkeuren kan je dit aanpassen onder het tabje algemeen, maar ook al verander ik dit 20x, hij onthoud het niet, hij blijft op AAC staan.
                              Last edited by Mol; Sunday-09-12-2012, 15:00.

Comment

Working...
                              X