Announcement

Collapse
No announcement yet.

Software pioneer ddj wego

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Software pioneer ddj wego

halloo,
    Ik ben een trotse bezitter van de pioneer ddj wego, ik heb er keurig virtual dj bijzitten. Maar ik ben opzoek naar een software als bpm studio en virtual dj in een. Wat ik daarmee bedoel is dat ik een soft ware heb waar je zowel afspeellijsten kan maken die automatisch over faden en dat je er ook mee kan mixen enzo(efecten ect.)
    Ik hoop dat jullie het begrijpen.

In virtual dj zitten ook gewoon effecten hoor. Ook kan je er gewoon afspeel lijsten mee maken die automatisch overgemixt worden.

Dus ik denk dat je beter eerst jezelf in virtual dj kunt verdiepen voordat je verschillende software gaat kopen.

Comment

Waar kan ik die functie vinden?

Comment

ik heb de special virtual dj wego versie

Comment

Bij de speciale versie durf ik het niet te zeggen maar ik weet van virtual dj 7 dat het allemaal gewoon aanwezig is. De playlist is gewoon rechts van je database samen te stellen. Deze gaat automatisch van rechts naar links maar kan je ook locken zodat deze blijft staan.

De effecten zitten onder een ander tapje en als je dat selecteerd staan er een hele hoop effecten die je kan gebruiken.

Persoonlijk gebruik ik virtal dj eigenlijk alleen voor video mixen. Leuk voor clips en zo. Verder mix ik er eigenlijk niet mee. Ik ben dus ook zeer zeker geen expert als het gaat om virtual dj. Maar er zijn hier heel veel andere gebruikers die je misschien wel wat preciezer verder kunnen helpen met je probleem. Wie weet heeft er ook iemand meer de wego uitvoering.

Comment

Ik neem aan dat er bij de Wego een uitgeklede versie van Virtual dj zit en daar zal die playlist functie waarschijnlijk niet in zitten. De Pro versie van Virtual dj heeft dit wel.

Comment

hoe kan ik mijn midi controller bij traktor instellen?

Comment

Working...
              X