Announcement

Collapse
No announcement yet.

foutmelding traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ligt dat nu echt aan mij? ik zal nog moeten geloven dat ik DOM ben.

Net de update gedaan, pc heropgestart en nog steeds heb ik versie 2.5.1 als ik op het logo linksboven in traktor klik.

Probeer ik nogmaals een update te doen, zie ik een melding dat alle updates zijn uitgevoerd?

Comment

NI updates zijn niet altijd even stabiel tijdens het updaten.

Echter is het dan nog een keer de pc opstarten en dan alles wat up te daten valt te updaten. (Niet de manuals e.d.)

Comment

Ik kan eigenlijk maar tot 1 conclussie komen.

Je instellingen voor je audio staan niet goed. Staan deze niet goed dan speelt traktor niets van audio af. Deze dus het zelfde zetten als op laptop 1 en dan zou het ( mits ook de juiste drivers voor overige hardware aanwezig is ) gewoon moeten werken.

Ik heb dat ook wel eens als ik met traktor thuis wat aan klooi en er dan een andere audio kaart aan hangt dan wanneer ik op locatie ben.

Comment

Ik dacht dat iets te maken had met de instellingen of met de drivers.
          Ik had mijn huidige laptop ernaast gezet en alles gezet zoals op de huidige laptop, dus alles zou goed moeten staan, het enige wat ik nog denk zijn de drivers die niet op de laptop zullen staan of niet de juiste.

Comment

Wat voor een laptop heb je?

Comment

Asus

Comment

Moet ik deze drivers hebben voor mijn cdj 2000 + traktor?

Comment

De ene zegt dat ik asio4all moet nemen, de andere zegt pioneer drivers, iemand anders kwam af met nog andere drivers? ik weet het niet meer

Comment

De cdj's kunnen niet met m4a overweg kies je de onboard soundcard werkt het waarschijnlijk wel
                    Dus allemaal ff converteren naar mp3

Comment

Ik heb alles al gecoverteert naar mp3, het is net of de spelers traktor niet herkennen.
                      Ik mis denk ik de juiste drivers?

Comment

Net iemand van bax op de chat gecontacteerd en ik zou dus toch de drivers moeten hebben wat ik eerder had gepost.

Even downloaden en testen.
                        Last edited by Mol; Friday-14-12-2012, 12:45.

Comment

Als eerste vergeet even alle goedbedoelde adviezen van mensen die geen CDJ traktor combi gebruiken... Nu

1. Installeer de CDJ driver van Pioneer, gebruik NOOIT, maar dan ook echt NOOIT ASIO4ALL, dat is voor prutsers met onboard ac97 laptop geluidskaarten die toch een soort ASIO willen hebben. Maar is volslagen IDIOOT advies als je met CDJ's werkt.

2. Kies CDJ1 als deck 1 en CDJ2 als deck 2in Traktor
                          3. kies beide CDJ's als HID device in TRAKTOR

Even een algemene opmerking, mensen moet in het algemeen eens minder aankloten en maar blind wat geblaat van fora overnemen en een beetje aankloten en experimenten.

Dit soort instellingen moet basic stuff zijn voor een DJ, en is zeer eenvoudig te doen als men ook maar enigsinds de moeite neemt om handleidingen te lezen.
                          Tevens hebben zowel pioneer als NI zeer duidelijke instructies hoe een CDJ aan te sluiten op TRAKTOR, maar met kloot liever door voor een aantal dagen met "adviezen" op een forum ipv van even 15min te focussen en het daarna zelf te begrijpen en te kunnen.
                          sorry maar dat moest er ff uit....

Comment

Ik heb de handleidingen erbij genomen maar ik kom er niet uit.
                            Dan heb ik raad gevraagt op het forum.

Alle instellingen staan in traktor zoals u aanhaalde, zover was ik al.
                            De drivers die ik heb geinstaleerd zijn die van pioneer en niet de asio drivers.

Dinsdag heb ik een afspraak met een medewerker van bax, dus een ritje van 400km heen en terug, ik heb er dus meer dan 15 minuten voor over.

Sorry als ik dom ben maar zelf kom ik er niet uit.

Ik kan niet meer doen dan:

Traktor instaleren
                            De drivers van pioneer voor windows downloaden
                            Alle instellingen goed zetten in traktor (ik heb ze nu gelijk staan met mijn laptop die wel werkt)
                            aangekochte muziek converteren naar Mp3

Als het dan nog niet werkt dan weet ik niet meer waar het probleerm zit, ik zie dinsdag wel bij bax waar het fout zit.
                            Last edited by Mol; Friday-14-12-2012, 14:15.

Comment

Ik begrijp je punt, maar er is zoooo veel ruis in dit topic
                              Je CDJ's zijn tevens geluidskaart
                              Dus moeten ze ook met USB aangesloten zijn op je laptop
                              Als beiden exact dezelfde traktor versie en drivers hebben en dezelfde instellingen delen, dan MOET het werken, tis dus bijna 100% zeker dat je een instelling over het hoofd ziet.
                              Of je USB poorten van je laptop zijn stuk, al andere USB poorten geprobeert?

Comment

De laptop is nieuw dus aan de usb poorten zal het denk ik niet liggen.
                                Ik denk niet dat ik dezelfde drivers heb als op mijn andere laptop, daar staan denk ik Asio drivers op geinstaleerd maar ben niet 100% zeker.
                                Ik probeer eens een foto maken van wat ik op het display zie van de cdj, want wat er op de display staat is niet normaal, ik zie meerdere tracks staan en dat mag niet dus is de connectie niet goed tussen de cdj's en traktor.
                                Instellingen heb ik al 3x vergeleken met mijn huidige laptop en alles staat hetzelfde.

Dinsdag mag ik naar bax toe die het probleem gaat bekijken en oplossen.

Comment

Working...
                                X