Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help voor keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help voor keuze

Hallo mensen,

Ik ben aan het zoeken voor een koptelefoon. Ik heb eens gekeken naar enkele en ik vond die Reloop RHP-5 wel passen. Alleen wil ik deze koptelefoon naar school aan dus zou het heel handig zijn als ik hem kon inklappen en in een apart doosje kon krijgen. Welke koptelefoon (die om de oren zit) kan worden ingeklapt en in een apart doosje verkrijgbaar? Met als het kan een prijsrange tot 60 euro?

Nieuws over Geluid & PA -> DJ-Gear & Effects.

Net iets boven je budget vind je de Sony MDR V55 in verschillende kleuren.

Heb deze een poosje zelf gehad en het is best een leuke hoofdtelefoon. Het enige nadeel dat ik persoonlijk vond was dat het een on-ear hoofdtelefoon was, dus als je er echt uren mee op je hoofd zit begint het iets te knellen op je oren. Klank en looks zijn verder prima.

Heb echter zelf gekozen voor een Sennheiser PX 360, dat is naar mijn mening een van de betere compacte over-ear hoofdtelefoons in dit segment, met goed comfort en prima geluidskwaliteit.

Het ligt er maar aan waar je eigen voorkeuren liggen. Mocht je niks om formaat geven dan zou je ook nog de populaire Red Wave kunnen overwegen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Een echt doosje wordt lastig om er ook nog bij te krijgen met je budget, maar de meeste hoofdtelefoontasjes voldoen ook wel. Als je die gewoon in je schooltas steekt en er niet teveel mee smijt moet hij dat wel overleven. ;)

Comment

Working...
    X