Heb hem net ingevoerd, kon het niet laten om hem even te delen. :) De ideale mixer voor onderweg die in je jaszak past en waar je gewoon je smartphone op kunt aansluiten, de Pepperdecks DJoclate. Ik moet er sowieso eentje hebben, paar maanden terug op een weekendfestival nog een afterparty voor 70 man met m'n Tailgater gehad waarbij smartphones steeds werden afgewisseld, dat moet professioneler kunnen :mrgreen:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
In de categorie 'moet ik ook hebben'... Pepperdecks DJoclate
Collapse
X
-
Accuspeakers hebben juist vaak een ingebouwde mixer... Dit ding valt wat mij betreft in de categorie "hoef ik echt niet te hebben" ;-)Last edited by Geluid-en-licht.com; Thursday-03-01-2013, 11:50.
Comment
-
Het zal wel alleen bij mij zo zijn. Maar ik heb op me gsm gewoon een zelfde map met muziek gezet als mijn algemene is altijd handig om bij te hebben usb mp3 stick. Dus hier staat een zeg kleine 10 gig aan muziek op. Meer dan voldoende om nog snel even een uit de hand gelopen feestje van wat leuke nummers te voorzien.
Maar dan komt het nu natuurlijk wat heeft dit met die mixer te makan.
Niets
En dat is precies wat ik bedoel. Niet nodig, niet echt een jeeeh dat moet ik dus hebben functie. Als ik nu het argument krijg van ja maar hij heeft dat nummer en ik niet dus dan moeten we wisselen van gsm. Dan vraag ik me af wat voor gsm's het zijn geweest. De gemiddelde 50 euro gsm waar je muziek op zou kunnen zetten heeft ook bleutooth. Doorsturen met die hap;)
Zet nu nog een leuke muziek afspeel app op je gsm en klaar. Geen zucht hoe verzinnen ze het mixer nodig. Kortom ik zie totaal niet het nut van dit apparaat.
Dat je een kabeltje van zeg tulp naar jack bij hebt. Tja dat kan nog wel eens gebeuren maar dat ik altijd en overal dat mixer ding mee ga nemen. Nope niet mijn planning.
Comment
Comment