Announcement

Collapse
No announcement yet.

kabel ms40

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zolang je gebruik maakt van die kabel in feite, onder normale omstandigheden.
    Geldt overigens alleen voor de REF serie en vervalt uiteraard als je de kabel uit elkaar trekt.

Comment

oke dan laat ik de kabel lekker zitten zoals die zit

thanx iedereen

Comment

Originally posted by Rick View Post
        zolang je gebruik maakt van die kabel in feite, onder normale omstandigheden.
        Geldt overigens alleen voor de REF serie en vervalt uiteraard als je de kabel uit elkaar trekt.
        vallen kabelbreuken eigenlijk ook onder garantie?

Comment

Als het onder normale omstandigheden gebeurt wel ja. Maar dat moet per situatie bekeken worden.

Comment

Om toch nog even terug te komen op onderwerp, het gaat over een andere kabel (maar om daar nu weer een nieuw topic over te starten...)

Ik ben op zoek naar een 2e stroomkabel voor mijn MS40, alleen kan ik deze zelf niet vinden, zouden jullie mij kunnen helpen?

EDIT Wat was mijn handschrift/waren mijn schrijfmanieren slecht zeg 10 maanden gelden...

Comment

Wordt lastig, aangezien Behringer hier een type C7P/C8P kabel/chassis in heeft gestoken. Normaal heb je de 8-vormige stroomconnectoren die we zo kunnen leveren, maar dit is een afwijkende variant die gepolariseerd is (en dus maar op 1 manier in de socket past). Ik kan ze in ieder geval zo snel niet vinden bij onze leveranciers, wellicht kun je de lokale elektronicazaak even contacteren. ;)

Comment

Working...
              X