Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

numark n4 is inderdaad een fijne controller
    zeer overzichtelijk, wordt geleverd met serato dj intro en VDJ LE
    maar ik ga toch zelf overstappen naar traktor

maar zoals ik al zei ga een dagje baxen

Comment

Als ik mijn boxen zou willen aansluiten op de controller heb ik dan nog een extra kabel nodig. Of word dit meegeleverd

Comment

Volgens mij word er niks bijgeleverd. Maar dat weet ik niet zeker. Even mailen met de helpdesk?

Comment

Wacht even met het kopen van de N4, er komen allemaal nieuwe numark producten aan, daar zou ik even op wachten.

Comment

Nieuwe numark producten zijn allang bekend:
            Idj live 2
            mixtrack pro 2
            Ns7 2

Geen vervanger/opvolger n4

Kabel die je nodig hebt om je controller aan je speakers te verbinden zijn waarschijnlijk deze: http://www.bax-shop.nl/bekijk-alle-p...breid&avz=true
            Gaat erom welke speakers het zijn?

Comment

Ja de nieuwe producten van Numark zijn bekend en ook al van anderen. Maar dan is het nog afwachten voor de prijs. Is aan te raden even te wachten en te youtuben voor het nieuwe apparatuur.

Comment

Wat vinden jullie het beste traktor of virtual dj. Welke heeft meer functies?

Comment

For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

Volgende keer zelf je huiswerk doen.

Comment

He bah. Als je geen nette reactie kunt posten, post dan liever niet. Dit forum is geen doorverwijzing naar google, maar een plek waar mensen elkaar helpen.

Dit neemt niet weg dat Hardstylefreak al wat vooronderzoek kan doen (Youtube tutorials kijken, op internet schema's zoeken, forumtopics doornemen), maar een dusdanige negatieve ondertoon en dito verwijzing wil ik hier absoluut niet. Daar zijn Geenstijl, Dumpert en cosoorten voor.

Comment

vdj is makkelijker en overzichtelijker . maar traktor heeft meer functies en betere functies.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        He bah. Als je geen nette reactie kunt posten, post dan liever niet. Dit forum is geen doorverwijzing naar google, maar een plek waar mensen elkaar helpen.

Dit neemt niet weg dat Hardstylefreak al wat vooronderzoek kan doen (Youtube tutorials kijken, op internet schema's zoeken, forumtopics doornemen), maar een dusdanige negatieve ondertoon en dito verwijzing wil ik hier absoluut niet. Daar zijn Geenstijl, Dumpert en cosoorten voor.
                        Hoi Rick, allereerst wil ik graag melden dat ik je feedback begrijp en dat ik juist dat één van de betere redenen vind om op dit forum rond te hangen.

Echter, uit jullie eigen handleiding haal ik het volgende:
                        4. Plaatsen van een nieuw onderwerp
                        Om zo min mogelijk dubbele onderwerpen te krijgen, vragen wij u om bij het openen van een nieuw topic eerst gebruik te maken van de zoekmachine die aanwezig is op ons forum. Mocht er nog geen topic over uw onderwerp zijn, kunt u een nieuw topic aanmaken in de juiste sub categorie. Bij het niet juist plaatsen of dubbel plaatsen van het topic, zal deze worden verplaatst of verwijderd door de betreffende moderator.
                        Als Hardstylefreak dat niet doet, oftewel de door jullie opgestelde regels niet naleeft, dan lijkt me dat je daarmee (deels) het recht op een 'normale' reactie inlevert. Mijn reactie is inderdaad kort en bot, maar het is er wel 1. En misschien leert hij er wat van ook nog.

Een forum valt of staat op de kennis van bezoekers. Er is veel basisinformatie voorhanden, juist die informatie is zo makkelijk te vinden. Kom je dan met specifiekere vragen, dan zullen gebruikers je sneller helpen omdat je je vooronderzoek al gedaan hebt. Maar waarom zouden gebruikers wéér de zoveelste persoon helpen die dezelfde basis-vraag stelt, niet investeert in het forum en de andere gebruikers, en vaak na het krijgen van een enkel antwoord alweer vertrekken? Wat is daar de meerwaarde van?

Ik denk persoonlijk dat een oplossing misschien een Pinned topic is waarin wat linkjes met vergelijkingen en antwoorden op basis vragen staan. Dan voorkom je dat er 1.000 en 1 van dit soort vragen gesteld en topics gestart worden. Ik wil best helpen met een verzameltopic te maken waarin wat basisdingen staan, zoals links naar youtube filmpjes over beatmatchen, hardware en software.

Ik hoop dat dat wel onderbouwd genoeg voor je is en de ondertoon bevat die je zoekt. Ik ben best een aardig persoon overigens :)

Comment

Als Hardstylefreak dat niet doet, oftewel de door jullie opgestelde regels niet naleeft, dan lijkt me dat je daarmee (deels) het recht op een 'normale' reactie inlevert. Mijn reactie is inderdaad kort en bot, maar het is er wel 1. En misschien leert hij er wat van ook nog.
                          Als je het nu op een nette manier had gedaan, had je mij niet gehoord. En ik heb liever geen reactie dan een reactie met een negatieve ondertoon.
                          Een forum valt of staat op de kennis van bezoekers. Er is veel basisinformatie voorhanden, juist die informatie is zo makkelijk te vinden. Kom je dan met specifiekere vragen, dan zullen gebruikers je sneller helpen omdat je je vooronderzoek al gedaan hebt.
                          Als jij in de supermarkt aangesproken wordt door iemand die vraagt waar de koffie staat, snauw jij die dan ook af met 'joh zoek eerst eens lekker zelf'?
                          Maar waarom zouden gebruikers wéér de zoveelste persoon helpen die dezelfde basis-vraag stelt, niet investeert in het forum en de andere gebruikers, en vaak na het krijgen van een enkel antwoord alweer vertrekken? Wat is daar de meerwaarde van?
                          Je bent toch niet verplicht om te reageren? De meeste mensen die hier komen hebben wat gevonden in onze webshop en willen graag een bevestiging of dit voor hun specifieke situatie geschikt is. Dus ja, vanuit het perspectief van iemand die hier langer zit typ je dan wel eens wat dubbel. So be it, als iemand daar mee geholpen is, prima toch?
                          Ik denk persoonlijk dat een oplossing misschien een Pinned topic is waarin wat linkjes met vergelijkingen en antwoorden op basis vragen staan. Dan voorkom je dat er 1.000 en 1 van dit soort vragen gesteld en topics gestart worden. Ik wil best helpen met een verzameltopic te maken waarin wat basisdingen staan, zoals links naar youtube filmpjes over beatmatchen, hardware en software.
                          Prima, laat maar komen.

Comment

Working...
                          X