hey mensen ik heb een vraagje over hoe ik deze http://www.bax-shop.nl/digitale-djge...t-details.html kan aansluiten op men laptop. Is dit gewoon via een usb ingang zonder andere dingen tussen of wat? en dan heb je toch nog een controller nodig voor de faders en crossfader maar als je zo een midi controller koopt heb je daar al 2 jog wielen op dus dan heb je er 2 voor hetzelfde deck als ik het goed heb. gelieve mij te verbeteren war nodig en een beetje uitleg te geven hoe ik 2 van deze zou moeten aansluiten en welke controller ik nodig zou hebben voor fader en dergelijk. dank bij voorbaat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vraagje over midi
Collapse
X
-
-
Het blijft in de eerste plaats een tabletop cd-speler, maar door een kabeltje te trekken van cd-speler 1 naar cd-speler 2 en van cd-speler 2 naar je pc, kan je een programma als virtual dj, traktor...(ok, ik weet nu niet welke programma's compatibel zijn, maar het blijven voorbeelden) aansturen. (De pitch zal bv verschuiven op je scherm als jij op je cd-speler je pitch fysiek verschuift, of je jog wheel zal verdraaien etc.). Je kan dus ook liedjes van je computer naar je cd-speler sturen en zo door je mengpaneel naar je boxen jagen.
Waneer je uitsluitend met pc draait, denk ik dat deze speler niet echt voordelig is.
-
Ik heb heel even zelf een klein beetje moeite genomen en kwam het volgende tegen.
Hier kan je ook gewoon de volledige handleiding zelf downloaden. Ik zou zeggen neem die eerst eens een keer goed door. Verdiep je eens in wat midi is.
Als je hier jezelf wat in verdiept hebt en een beetje meer weet waar je over praat en wat een product wel of niet kan ( wat gewoon in de handleiding staat ) en er dan nog vragen overblijven weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die je dan verder willen helpen. Voor nu zou ik dus zeggen lees even de handleiding om zo al veel antwoorden te kunnen krijgen op eventuele vragen.
Comment
Comment