Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM-850 met Traktor 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM-850 met Traktor 2

Ik heb begrepen dat de DJM-850 van Pioneer compatable is met Traktor Scratch Pro 2. Het is me alleen niet duidelijk (als je dit via de USB van de DJM op de computer hebt aangesloten) of je de effecten van de DJM kunt gebruiken, zoals de color filters en beat effects. Met andere woorden: deck A en deck B wil ik bijvoorbeeld op de kanalen 1 en 2 van de DJM hebben, maar vervolgens de effecten en toebehoren analoog via de DJM gebruiken. Ik mix dus gewoon met de DJM, maar gebruik de kanalen die worden aangestuurd door Traktor (als vervanging van de externe geluidskaart als de A6 of A10).

Wie kan me hiermee helpen? Alvast bedankt! :D

Als ik jou was zou ik alleen je CDJ's op Traktor aansluiten, en dan gewoon mixing op extern. Ik zie niet echt de meerwaarde van een DJM aangesloten op Traktor, behalve faderstart. Maar die DJM's werken analoog het beste (de cdj's overigens ook --> rekordbox) maar zo kan je toch Traktor gebruiken

Comment

Waar staat dat er cdj spelers gebruikt worden?

Even wakker worden jasper. Hij wil de mixer alleen ook als soort van externe geluidskaart gebruiken.

Hoe dit dus moet en als je dit doet of dan de effecten van de mixer ook nog werken.

Comment

Dat staat er niet, maar dat is een hele logische aanname.
        Volgens mij heb je in deze situatie altijd nog CDJ's nodig, anders moet je Traktor grotendeels met je muis bedienen en waarom zou je dan een DJM 850 kopen? Ik ging er dus vanuit dat TS mét CDJ's werkt. De Traktor functionaliteit in DJM's is beperkt en alleen bedoeld voor faderstart en het visuele aspect op je beeldscherm. Zie ook http://forums.pioneerdj.com/entries/...-without-cdj-s

Comment

Working...
        X