Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upgrade Traktor Pro 2.6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Upgrade Traktor Pro 2.6

Wie heeft ervaring met deze upgrade? Ik heb een Traktor S4 controller welke driver en audio driver kan ik best selecteren bij de upgrade? Of kan ik best bij 2.5.1 blijven? Thanks

Ik kan enkel spreken over traktor pro in combinatie met de cdj 2000.
    Ik heb ook de upgrade gedaan in de winkel van bax, sander heeft daar de upgrade gedaan, maar na de update kon ik geen traks meer slepen met de muis naar deck A en deck B, ik moest de tracks selecteren en laden met de draaikonop op de cdj's en dat vind ik niet fijn werken, ik heb dus terug gekeerd naar 2.5

Wat het met jou controler zal doen, kan ik dus niet zeggen.

Comment

Originally posted by Mol View Post
      Ik kan enkel spreken over traktor pro in combinatie met de cdj 2000.
      Ik heb ook de upgrade gedaan in de winkel van bax, sander heeft daar de upgrade gedaan, maar na de update kon ik geen traks meer slepen met de muis naar deck A en deck B, ik moest de tracks selecteren en laden met de draaikonop op de cdj's en dat vind ik niet fijn werken, ik heb dus terug gekeerd naar 2.5

Wat het met jou controler zal doen, kan ik dus niet zeggen.

Bedankt hiervoor, na wat lezen op het net begin ik ook weer meer en meer te twijfelen. Greetz

Comment

Ik werk ook met de traktor S4 en traktor 2.6 en ik kan niet zeggen dat ik verschil merk met traktor 2.5 alleen dat de sample decks zijn verandert maar verder wekt alles nog gewoon met muis en toetsenbord en ook met de S4 is er niet echt iets veranderd.

Comment

Er is 1 heel leuk dingetje bijgekomen, en dat is een effect: flux mode. Daarnaast nog wat andere features. Neem hier een kijkje: http://www.digitaldjtips.com/2012/10...now-available/

Comment

Ik heb een upgrade gedaan naar 2.6 maar bracht me meer problemen dan verbeteringen. Kreeg een te hoog CPU load bij laden van track en gebruik van FX. Heb mijn laptop volledig aan Traktor afgesteld zoals NI voorschrijft. Geen ander programma dat op de achtergrond draaide, Ram geheugen bijgestoken. Niets dat hielp, dan maar terug gegaan naar 2.5.1 die lekker draait alleen dan zonder Flux mode en enkele nieuwe FX. Liever een stabiel systeem ipv nieuwe features. Hopelijk komt er een bug fix van de 2.6 zodat we deze probleemloos kunnen gebruiken.

Comment

ik ben dus niet de enige die problemen heeft met 2.6, ik blijf dus ook met 2.5.1 werken

Comment

Oh wat raar zeg, even contact opnemen met native instruments misschien?

Comment

Working...
                X