Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twijfel tussen Numark Mixtrack Pro -- Hercules DJ4 SET

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twijfel tussen Numark Mixtrack Pro -- Hercules DJ4 SET

Beste mede- audiofielen.

Ik wil mijn vroegere hobby weer eens oppakken en weer beginnen met draaien.
    Heb in het verleden veel gedraaid op (school)feesten, trouwfeesten, jubilea etc. Destijds met een numark cd-dj set.

In de tussentijd heb ik ook wel eens met dj-controllers van vrienden 'gespeeld' en zo is mijn intresse weer opgewekt.

Zelf had ik twee controllers in gedachten:

* Numark mixtrack pro
    * Hercules DJ4

Heb ervaring met VDj en Traktor software.

Met welke van deze controllers hebben jullie ervaring, of hebben jullie een andere aanrader?

Ik heb niet veel eisen, enkel dat er een geluidskaart aanwezig is voor het voorbeluisteren via koptelefoon.

Alvast bedankt!

Wat is je max bedrag?
    200 euro?

Comment

Mixtrack pro.

Zelf ook gehad en was een topding.
      Kwalitatief denk ook beter qua knoppen en jogwheels (al weet ik niet hoe de Hercules aanvoelt)

Werkt zowel met Traktor,VDJ en Serato.

En aangezien je ervaring hebt met Numark is dit wel een logische keus ;)

Comment

Originally posted by dwdw1998 View Post
        Wat is je max bedrag?
        200 euro?
        Inderdaad rond de 200 euro. Maar als jullie voor 50 euro iets aanraden wat echt merkbaar beter is, zal ik daar natuurlijk niet over twijfelen.

Comment

Originally posted by Shark_E View Post
          Mixtrack pro.

Zelf ook gehad en was een topding.
          Kwalitatief denk ook beter qua knoppen en jogwheels (al weet ik niet hoe de Hercules aanvoelt)

Werkt zowel met Traktor,VDJ en Serato.

En aangezien je ervaring hebt met Numark is dit wel een logische keus ;)
          Bedankt voor je antwoord Shark_E! Heb nog nooit problemen gehad met eerdere numark CD spelers.. Dus daarom was mijn eerste gedachte ook de Mixtrack PRO.

Maar ik zag dat deze standaard met Serato geleverd wordt en niet met VDj. Heb thuis nog niet gekeken of op mijn VDj versie standaard de driver voor de mixtrack pro zit.

En anders leren we met Serato draaien.

Mocht iemand anders nog aanraders hebben dan zijn deze altijd welkom, ga volgende week een bezoekje bij Bax-shop inplannen en dan even kijken en testen waar ik me prettiger bij voel.

Comment

Serato is niet verplicht ;)

Bij VDJ en Traktor zitten de drivers als het goed al in dus je kan er direct mee draaien.

Comment

Working...
            X