Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headphone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Headphone

Beste leden,

Ik kwam in de video van Ultra Miami 2012 een headphone tegen die Hardwell droeg (deze video: http://m.youtube.com/watch?v=3TlJWoM69ww)
    Je ziet de headphone van 2:57 tot 3:10

Weet iemand welke headphone dit is?
    Ik dacht zelf de Pioneer HDJ-500 maar volgens mij is het stuk van de. Oorschelpen naar de hoofdband anders

Verder had ik nog de vraag welke headphone beter is deze of Beats Pro

Bedankt

Hdj2000 van pioneer ;)

Comment

Deze: http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html

Comment

En welke is beter?
        De Pioneer hdj 2000 of Beats By Dr. Dre Pro Black

Comment

beat by dr dre is geldverspilling voor wat je ervoor krijgt.
          Dr dre ziet er zo vet uit maar prijs kwaliteit verhouding is zeer laag. ik zou voor de pioneer gaan!

Comment

dr. dre zou ik niet snel voor kiezen. Geluid is echt gewoon minder dan vergelijkbare headphones in die prijsklasse.

Pioneer heeft leuke headphones, maar ik zie ook wel dj's met deze: linkje

Verder zie je ook veel bekende dj's met Sennheiser lopen. Dat is ook nog altijd een merk met goed spul. Ook wel het kijken en luisteren waard.

Comment

dankje voor je reactie, ik ga ongeveer over 2 weken naar BAX om daar te kijken voor een hoofdtelefoon.

heeft er iemand nog andere ideeën?
              budget heb ik niet

Comment

Wat is het doel van de koptelefoon? Gewoon muziek luisteren in bv de bus/trein, of ga je hem gebruiken voor dj-werk, of wil je muziek produceren, of nog iets anders? Met die info kunnen we je dan wat gerichter adviseren ipv dat we zomaar wat roepen ;-) Maar het belangrijkste is: ga luisteren en passen. Welke koptelefoon klinkt goed, en heeft een goede pasvorm (als je hem langere tijd draagt is niets vervelender dan dat hij gaat irriteren kwa geluid of pasvorm).

Comment

ik wil hem gebruiken om te draaien vooral thuis en misschien in de toekomst ergens anders
                  maar ook om gewoon thuis/in de auto muziek mee te luisteren

Comment

Is hier de hdj2000 geschikt voor?
                    Of is het misschien handig om er 2 te nemen een hdj2000 en een beats pro Black
                    De hdj2000 vast aan mijn controller en beats pro voor in de auto,op school

Ik luister vooral naar skrillex zijn stijl en de stijl van Hardwell en Armin Van Buuren

Comment

Volgens mij ben je wel heel erg merken geil.

Er word al duidelijk aangegeven dat wanneer je voor mooi en goed geluid gaat je beter niet voor een beats. Ook een pioneer is niet een verkeerde hoofdtelefoon maar er is zeer zeker meer dan dat.

Je zou eens kunnen gaan kijken naar een akg, beyerdynamic, sony, senheisser of waar ik zelf erg fan van ben ultrasone.

Ga gewoon naar bax. Ga gewoon luisteren. Een hoofdtelefoon zit op je hoofd en zie je zelf dus toch niet. Dat ding moet je naar luisteren. Ik neem aan dat het dan toch ook redelijk belangrijk is om te weten hoe ze klinken.

Vind je de klank niet belangrijk? Dan ben je volgens mij mans genoeg om gewoon zelf de mooiste ( plaatje ) uit te zoeken en deze te bestellen.

Comment

Merken geil zou ik het niet noemen, maar ik zat wel erg in mijn hoofd met Beats, Beats, Beats.

ik ga zeker even kijken naar akg, beyerdynamic, sony, senheisser en ultrasone.

de klank is zeker wel belangrijk!

maar wat ik ook bedoelde was: of het misschien handig was om er 2 te hebben?

Budget heb ik inmiddels wel: 250 euro voor een, komt daar nog een 2e bij?: ga ik daar nog even voor kijken.

Comment

2 hoodtelefoons? nee joh! geldverspilling. beter een goeie dan 2 wat mindere.

Comment

Goedenavond iedereen,

Inmiddels ben ik al zon 10 maanden heel erg blij met mijn Pioneer HDJ 2000-K

Maar nu wat anders,

Op mijn school mogen we in een aantal lessen muziek luisteren,
                            Nou begrijp je het al, ik heb dus nooit mijn hoofdtelefoon bij me, waarom niet? Simpelweg omdat ik gewoon mijn Pioneer te duur vindt om mee te nemen, op een middelbare school wordt ook nog weleens wat gesloopt natuurlijk...

Nu ben ik dus op zoek naar een hoofdtelefoon die ik in de les, maar ook op de fiets zou kunnen gebruiken. Hebben jullie enig idee welke ik hiervoor zou kunnen gebruiken?

Nu natuurlijk het belangrijkste... mijn budget, een budget heb ik niet echt maar je begrijpt ook denk ik wel dat ik er geen €400 voor over heb, maar ook dat ie geen €2 hoeft te zijn en van de Action.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Alvast bedankt!

Comment

Je gaf zelf in je posts aan dat je ook naar andere hoofdtelefoons ging kijken / luisteren.
                              Waar ik dan wel benieuwd naar ben is wat je zeg maar soort van revieuw is van het luisteren naar de andere hoofdtelefoons in verhouding tot de pioneer die je nu gekozen hebt. Dus wat was je ervaring in verschil tussen deze hoofdtelefoons?

Wat vond je prettig aan de 1 of de ander of juist niet.

Comment

Working...
                              X