Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ2000 icm WD My Passport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ2000 icm WD My Passport

Dag allen,

Ik werk al een tijd met de cdj 2000's van Pioneer. Vandag kocht ik een harde schijf om daadwerkelijk helemaal digitaal te gaan.

De harde schijf die ik kocht was een Western Digital My Passport 500 GB, usb 3.0. Zoals wordt vereist heb ik deze meteen geformatteerd naar fat32.
    Via de laatste versie van RekordBox heb ik een liedje als test op de hdd gezet. Toch kan de cdj (met firmware 4.20) 'm niet lezen!

Wat is mijn probleem? Te weinig stroom met usb 3.0?

ik vermoed de USB 3.0 aansluiting. Immers is die van Pioneer CDJ 2000 nog 2.0.

Het zou niet (voor pc's/laptops) veel uit moeten maken, aangezien de snelheid dan wordt teruggeschroefd naar 2.0. Echter weet ik niet of de CDJ's van Pioneer dat ook doen? (Wat ik nu zo lees dus niet.)

Tip: Test (als je er 1 hebt) het is met een USB stick (16 GB of kleiner) die 2.0 aansluiting heeft. Ook op fat32 zetten. En probeer dat is...

Comment

Voorheen draaide ik met een USB stick, Silicon Power 32 GB op fat32. Dat werkte.

Comment

dan werkt hij gewoon niet met usb3.0 denk ik

Comment

ik de pioneer cdj 2000 nexus en voorheen werkte die wel met hdd usb 3.0.
          Na mijn update van rekordbox naar 2.02 werkt mijn hdd van 500 gig ook niet meer.
          bij devices in rekordbox zag je de schijf ineens niet meer.
          usb sticks is geen probleem.
          Zou dit eens proberen heb nu terug RecordB 2.01 en werkt perfect

Comment

ik heb de ..... (moet mijn eerste zin trouwens zijn :D)

Comment

Working...
            X