Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Digital Jockey 2 IE + Reloop Contour

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Digital Jockey 2 IE + Reloop Contour

Hallo,

Mijn naam is Gijs Gabriëls.

Ik ben sinds kort in het bezit van een Reloop Digital Jockey 2 IE. Deze gebruik ik samen met Traktor Pro. Ik gebruik alleen Deck A & B, dat is ook het fijnst werken met mijn reloop.

Ik ben zeer tevreden over het apparaat. Alleen wil ik nu een Reloop Contour erbij aanschaffen om hiermee Deck C & D te besturen. Gaat dat goed? Iemand hier ervaring mee? In mijn DigitalJockey zit al een geluidskaart, in de contour ook, kan dat kwaad? moet ik deze verbinden? Hoe?

Alvast Bedankt,

Gijs

Alles valt te mappen, dus het kan wel.
    Alleen ik zou het zelf niet fijn vinden 2 dingen te hebben, en om met 1 'stukje' controller 2 decks te sturen. Dus dan zou ik er 2 van kopen. Maar ik heb het niet getest dus kan het je niet precies vertellen.

Comment

De reloop contour is trouwens wel een controller die alleen al bedoeld is voor 4 decks.

Comment

Trouwens, er komt een behringer die voor 1 deck functioneert dus daar kun je er 2 van kopen. En is ook beter apparatuur dan Reloop waarschijnlijk.

Comment

Ja dat klopt. Maar je moet je deck selecteren middels 4 knoppen, dus of a, of b, of c, of d. Als ik dan alleen C of D gebruik?

Comment

Originally posted by dwdw1998 View Post
            Trouwens, er komt een behringer die voor 1 deck functioneert dus daar kun je er 2 van kopen. En is ook beter apparatuur dan Reloop waarschijnlijk.
            Ik heb 'm pas net. Dus hou het even bij deze.

Comment

Ik zou wachten voor deze: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...t-details.html
              Maar ligt natuurlijk aan je eigen voorkeur. Is wel een ander merk namelijk.

Comment

Die is ook voor 4 decks?

Comment

ja maar hij is eigenlijk bedoeld voor 1/2 decks. omdat je daarmee je eigen controller kan samenstellen..

Comment

Working...
                  X