Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Digital Jockey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Digital Jockey

Hej,

Als beginnend dj had ik graag wat meer info van jullie gehad.
    Ik ben van plan een Reloop Digital Jockey aan te kopen, maar welke weet ik nog niet, vooral omdat ik niet echt het verschil ken in deze twee :

Reloop Digital Jockey 2 interface edition
    De Reloop Digital Jockey 2 Interface edition is een professionele DJ software controller met een audio interface. Deze hardware controller heeft een eenvoudige en snelle toegang tot Traktor.

of

Reloop Digital Jockey USB MIDI Controller + Interface + software
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Kan iemand me in 'duidelijke taal' wat plus en minpunten geven van deze twee controllers, en het grootste verschil?

Alvast bedankt ;)
    Jonik

Het grootste verschil zijn de jogwheels bij de RDJ 2 zijn deze touch sensitive bij de oudere versie niet en het klikje is bij de RDJ 2 uit de pitchfader gehaald.

Comment

Originally posted by Marker View Post
      Het grootste verschil zijn de jogwheels bij de RDJ 2 zijn deze touch sensitive bij de oudere versie niet en het klikje is bij de RDJ 2 uit de pitchfader gehaald.
      Oke, dankjewel voor het antwoord man!

Comment

Nog een belangrijk verschil is de aansturing van de software. Bij de RDJ1 wordt Traktor 3 LE (light Edition) en Attack software geleverd. De RDJ2 is volledig gestuurd op Traktor 3 LE. Er schijnen wat foutjes uit de aansturing met Traktor LE te zijn gehaald bij de RDJ2.

Comment

ik ga voor de reloop dj2
          GEWOON ZEER SIMPEL DE ASIO DRIVERS ZIJN AANGEPAST
          voelt het zelvde aan maar kost wat minder(nu toch)
          betere jogs
          traktor le (new edit )
          krijgt goed comentaar op music-messe
          en ziet er gewoon beter uit is mijn mening

grtzzzz

Comment

Mattgroufs, ik heb het al eens aangehaald, maar let een beetje op je spelling. Wat hoofdletters en leestekens zouden het al een stuk beter maken.

Comment

Originally posted by MATTGROUFS View Post
              ik ga voor de reloop dj2
              Originally posted by Ruisseau View Post
              Nog een belangrijk verschil is de aansturing van de software. Bij de RDJ1 wordt Traktor 3 LE (light Edition) en Attack software geleverd. De RDJ2 is volledig gestuurd op Traktor 3 LE. Er schijnen wat foutjes uit de aansturing met Traktor LE te zijn gehaald bij de RDJ2.
              Originally posted by Marker View Post
              Dankje voor reactie! Al ook wat reviews kunnen lezen ondertussen en denk toch dat mijn voorkeur uitgaat naar de Reloop Digital Jockey USB MIDI Controller + Interface + software. Enkel jammer dat deze net nu (tijdelijk?) niet meer leverbaar is :(. Kunnen jullie mij dan ook zeggen als ik nog iets ben met mijn combispeler (dubbele cd-speler + mixer), als ik deze kan aansluiten samen met de Reloop controller wanneer ik een cd'tje wil laten afspelen ofzo?!

Grtz Jonik

Comment

Working...
              X