Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio monitoren, maar welke??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ronennieshow View Post
    Waar ik persoonlijk met dit budget ook nog eens naar zou gaan kijken is het merk samson. Voor het geld zijn het naar mijn mening erg leuke monitoren. Maar zoals al gezegd er zijn zoveel opties.
    Over samson had ik al eerder goeie reacties op het forum van gezien. Oa. Van jou meen ik. Maar die heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien met zoeken op de site. Zal die ook zeker gaan beluisteren aangezien ik al vaker positieve reacties erover heb gelezen.

Maar aan welk budget moet je denken, als je naar jou idee echt goed zit? Dan zit je zeker aan prijzen zoals van genelec.

Comment

Komt waarschijnlijk omdat de oude serie Samson Resolv uit assortiment is, daar is nu een nieuwe variant voor teruggekomen. Persoonlijk vind ik ze er strakker uit zien dan de voorgaande versie, ben erg benieuwd naar de klanktechnische eigenschappen.

Comment

Rick, is het al bekend wanneer die in de webshop komen te staan??

Comment

Die staan er al in. :) Liggen zelfs al op voorraad.

Samson Resolv serie

Comment

Ik vond persoonlijk de oude iets mooier, maar dat went wel ;p

Zal ook die zeker binnenkort gaan beluisteren bij bax.

Comment

Gisteren met een vriend even naar bax geweest. Heb even kort staan luisteren bij de studio monitoren maar kon niet zo 1,2,3 zeggen van die heeft mijn voorkeur.

Ik vond overigens dat setje van jamaha die ik eerder in dit topic benoemd had toch echt niet tegenvallen.
              Vond dat setje van mackie die rick benoemde en de krk p5 en 6 dicht bij elkaar zitten. Je mackie pakte net iets dieper het laag en net wat mooier het laag dan de krk's maar ik vond de krk's net weer iets helderder klinken.

Binnenkort nog maar een keer specifiek daarvoor gaan en dan nog wat beter gaan beluisteren en afwegen welke ik de beste vind.

Comment

Working...
              X