Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende DJ

Hallo,

Ik ben een beginnende DJ, en op dit moment draai ik alleen in me slaapkamer en heel soms eens op een feestje van een vriend.
    Ik zou graag op meer feestjes gaan draaien en nu vroeg ik me af wat ik daar voor nodig heb, dit heb ik al uitgezocht:

MIDI-controller: Pioneer DDJ-Ergo
    Laptop heb ik
    Boxen:Behringer Eurolive B212D (2x)
    Behringer Eurolive B1500D-PRO

Nu heb ik alleen nog lichten en effecten nodig,
    Ik ben een beetje opzoek naar een laser (of iets anders), een stroboscoop, een rookmachine en ik had gelezen dat ik dan ook een DMX-controller nodig heb (dat wordt waarschijnlijk de Ayra OSO 1612 DMX scanmaster controller)

Alvast bedankt ;)

Basisverlichting is meestal 4 of 8 parren, die zou ik eerst kopen en dan pas lasers of strobo's. Goedkoopste zijn de showtec led par 56, maar je hebt verschillende merken, soorten en maten. En je moet ze ergens opzetten, op een statief met t-bar of een lichtbrug.

Comment

Originally posted by JasperA View Post
      Basisverlichting is meestal 4 of 8 parren, die zou ik eerst kopen en dan pas lasers of strobo's. Goedkoopste zijn de showtec led par 56, maar je hebt verschillende merken, soorten en maten. En je moet ze ergens opzetten, op een statief met t-bar of een lichtbrug.
      Ik zou ook eerst gaan voor een setje parren met eventueel 1 effect. Anders zal de ruimte vrij donker zijn en zo blijven de effecten ook leuker om te zien.

Comment

Working...
      X