Beste,
Sinds ongeveer een week ben ik in het bezit van een Numark Mixdeck.
Tot voor kort ging alles goed, nu heb ik echter een probleem.
Wanneer ik de controller op mijn laptop aansluit en een nummer afspeel op deck A (Linkse deck) heb ik weinig tot geen geluid uit mijn boxen.
Speel ik een nummer af op deck B (Rechtse deck) is er niks aan de hand.
Speel ik nu een nummer af op deck A vanaf een USB stick of vanaf een CD is er ook niks aan de hand.
Het probleem doet zich dus alleen voor als ik een nummer afspeel op deck A vanaf mijn laptop.
Op mijn laptop draai ik Traktor Pro 2.6.
De versie van de driver voor mijn Numark Mixdeck is 2.9.13, dit is de meest nieuwe driver voor de Mixdeck.
Zou iemand misschien kunnen vertellen wat het probleem is en hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt.
Groeten,
Rens
Sinds ongeveer een week ben ik in het bezit van een Numark Mixdeck.
Tot voor kort ging alles goed, nu heb ik echter een probleem.
Wanneer ik de controller op mijn laptop aansluit en een nummer afspeel op deck A (Linkse deck) heb ik weinig tot geen geluid uit mijn boxen.
Speel ik een nummer af op deck B (Rechtse deck) is er niks aan de hand.
Speel ik nu een nummer af op deck A vanaf een USB stick of vanaf een CD is er ook niks aan de hand.
Het probleem doet zich dus alleen voor als ik een nummer afspeel op deck A vanaf mijn laptop.
Op mijn laptop draai ik Traktor Pro 2.6.
De versie van de driver voor mijn Numark Mixdeck is 2.9.13, dit is de meest nieuwe driver voor de Mixdeck.
Zou iemand misschien kunnen vertellen wat het probleem is en hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt.
Groeten,
Rens
Comment