Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark Mixdeck - Weinig geluid Deck A icm Laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark Mixdeck - Weinig geluid Deck A icm Laptop

Beste,

Sinds ongeveer een week ben ik in het bezit van een Numark Mixdeck.
    Tot voor kort ging alles goed, nu heb ik echter een probleem.
    Wanneer ik de controller op mijn laptop aansluit en een nummer afspeel op deck A (Linkse deck) heb ik weinig tot geen geluid uit mijn boxen.
    Speel ik een nummer af op deck B (Rechtse deck) is er niks aan de hand.
    Speel ik nu een nummer af op deck A vanaf een USB stick of vanaf een CD is er ook niks aan de hand.
    Het probleem doet zich dus alleen voor als ik een nummer afspeel op deck A vanaf mijn laptop.

Op mijn laptop draai ik Traktor Pro 2.6.
    De versie van de driver voor mijn Numark Mixdeck is 2.9.13, dit is de meest nieuwe driver voor de Mixdeck.
    Zou iemand misschien kunnen vertellen wat het probleem is en hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt.

Groeten,
    Rens

Staat de gain op dat kanaal ver genoeg open? Staat he crossfader in het midden? Staat je kanaal fader open?

Comment

Ja, ja en ja.
      Wanneer ik de source verander naar USB en verder niks aan de schuifjes verander doet hij het namelijk wel gewoon goed.
      Het is echt alleen wanneer ik in Traktor iets wil afspelen op Deck A.

Zoals ik er nu nog eens over nadenk zou ik inderdaad ook verwachten dat het een instelling in Traktor is.
      Alles doet het, controleren, nummers play/pause/cue e.d. behalve het geluid van Deck A.
      Het geluid van Deck B is namelijk wel goed...

Comment

Zit er in Traktor niet een gain / crossfader / mengpaneel functie? Virtual dj heeft dat namelijk wel en daar kan natuurlijk best wel eens iets mis gaan. Misschien iets met de toewijzing van de decks in Traktor? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het aan de mixdeck ligt aangezien de andere bronnen wel goed werken.

Comment

Hmm, lijkt wel of er een wonder gebeurd is.
          Afgelopen zaterdag nogmaals aangesloten en alles werkte weer naar behoren.
          Verder ook geen problemen gehad...

Comment

Working...
          X