Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eerste Controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Controller

Hallo,

Ik wil graag mijn eerste dj controller kopen om wat te expirimenteren met virtual dj. Ik zoek al een tijdje naar een geschikte controller en kwam onder adnere de "Hercules DJ Control Instinct" tegen en ook de "Numark DJ2Go" Nu is mijn vraag:
    Welke controller is het beste voor mij? In principe zou de Numark al voldoende zijn, omdat ik toch alleen wil expirimenteren.

Ik zoek dus een betaalbare controller om mee te expirimenteren i.c.m virtual dj

Groet, Jan

Ligt er aan wat je wensen zijn. Persoonlijk zou ik de Instinct verkiezen omdat hij toch net ietsje groter en overzichtelijker is en een interne audio-interface heeft, zodat je makkelijker kunt voorbeluisteren. (Dus voorbeluisteren op je hoofdtelefoon en je kunt dan nog een losse speakerset aansluiten).

De DJ2GO is meer een controller voor feestjes waarbij je wel wat simpel mixwerk wilt doen, maar niet perse hoeft voor te beluisteren (of je zou er een losse geluidskaart met 2 outputs bij moeten kopen).

Comment

Ik denk dat ik dan voorde Hercules ga, de dj2go zal geen probleem met voorbeluisteren zijn omdat mijn geluidskaart al over 2 outputs beschikt. Ik ga er nog even over nadenken, mara waarschijnlijk wordt het de hercules dj control instinct

Comment

Working...
      X