Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat te kopen voor te begingen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je vergeet dan echter wel de versterking, dat kost je ook nog aardig wat centen. (En aangezien het hier een beginner betreft die nog niet precies weet welke kant hij op wil is dat ook niet onbelangrijk om te vermelden, om nare situaties te voorkomen.)

Comment

hoi gijs

qua speakers ben ik een grote fan van devine 15A grote maar mooie speakers met versterker en een flink portie volume zou ik eff naar kijken als ik jou was gewoon hier bij bax

gr m-music

Comment

Originally posted by gijs443v View Post
        ik niet een vast buget want ik kan alles apart kopen 1 voor 1
        en ik zozu graag goeden speakers willen hebben ! en een controller voor cd s
        mvg gijs
        Controller voor CD's

Goeden speakers

Misschien verdiepen in wat wat is? !
        Last edited by BT-Studio; Wednesday-27-03-2013, 23:45.

Comment

Ik denk dat het verstandiger is dat de ts eerst gaat kijken welke kant die op wilt. Om nu meteen flinke toppen a 12,15 inch. te kopen voor op een kamertje van miss 15m2 is dat wel ver gezocht aangezien dat nergens voor nodig is. Dan kan je beter voor een leuke set studio-monitoren kijken want al dat vermogen van pa speakers gebruik je dan toch niet.

Als het puur voor op je kamer om te oefenen is, zou ik gewoon een set studio monitoren nemen of een aardig home cinema setje aanschaffen. Wat je ook kan doen is een degelijk setje computerboxjes aanschaffen. Die zijn over het algemeen toch een stukje goedkoper. Dan kan je het geld dat je overhoud gebruiken om een uitgebreidere controller aan te schaffen of zoiets.
          Last edited by Mr. Mike; Wednesday-27-03-2013, 15:49.

Comment

Working...
          X