Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop terminal mix 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop terminal mix 2

Hallo,

Heb gisteren mijn Reloop ontvangen en ben er erg blij mee. Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg geen geluid uit mijn ''grote'' speakers. Ik heb een klein stereo torentje, waar ik mijn computer ook altijd heb op aangesloten. Ik heb mijn unit aangesloten. De usb in mijn computer geplugd en kabels van mijn master out naar mijn stereo. Wat ik ook probeer, ik krijg er geen geluid uit. Mijn koptelefoon doet het wel gewoon. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik perse een 'speciale' speaker set kopen?

Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp.

Niels

Misschien vergeten je PC te vertellen dat er een andere geluidskaart aan moet staan/werken. Er kan er maar 1 tegelijk werken.

Selecteer in je configuratiescherm bij het icoontje geluid, welke jij als standaard luidsprekers wil horen. Je onboardkaart (PC) of je USBinterface (reloop).
    Of met rechtermuisknop op het speakertje klikken onder in je scherm bij afspeelapparaten. (er vanuit gaande dat je iets met windows op je pc hebt staan)

En niet vergeten je drivers te installeren voor je interface.

Comment

Nieuws over DJ-gear & effects -> DJ-gear & Effects

Comment

@Bert Gitaar,

Thanks voor je antwoord, maar ik heb hem nog steeds niet aan de praat... Begrijp er niks van. Ik heb alles geprobeerd. Ik heb een vrij nieuwe PC. Normaal gesproken heb ik mijn stereo set aangesloten op mijn computer via een rca kabeltje naar mijn stereo. Altijd prima geluid gehad. Ik heb mijn unit aangesloten. Eerst geprobeerd met alleen de UCS aansluiting naar PC; geen geluid (wel uit koptelefoon). Ik heb ook nog een creative soundblaster geluidskaart (gebruikt om setjes mee op te nemen via lap- top en cdj's, geen troep). Ook geen geluid uit mijn speakers. Hoe hebben anderen dit opgelost? Heb ik alleen dit probleem? Bedankt voor de hulp!

ps; serato loopt ook niet helemaal soepel vandaag, had ik gister geen last van.

Comment

Indien bij ons aangeschaft, neem eens contact op met de helpdesk. Wellicht zit het 'm in je instellingen en dan kunnen we even via een Teamviewer sessie meekijken.

Comment

Working...
          X