Announcement

Collapse
No announcement yet.

koppige cd-speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koppige cd-speler

Na lange tijd wou ik de cd-speler die op mijn stereo-instalatie (jvc UXg45) zit nog eens gebruiken (de radio van mijn stereo gebruik ik wel dagelijks). Nu deed die een beetje koppig. Toen ik de cd in de lade legde en de cd speler dicht deed, maakte de cd-speler een licht brommend geluid, en gaf die mijn cd ongevraagd terug. Als ik de cd-speler probeerde te sluiten, gebeurde weer exact hetzelfde. Ik kan enkel de lade dicht houden door de cd-speler eerst te sluiten en dan vlug de stereo-installatie af te zetten. Als ik dan lang genoeg wacht (tot hij stopt met brommen) kan ik de radio, usb,... functie gebruiken zonder dat de cd-lade open gaat.

iemand enig idee wat het probleem hier is, en vooral wat de oplossing is? (de stereo is niet meer in garantie)

Lijkt wel of dat je cd niet goed in het draai mechanisme gevoerd word.

Even de kap eraf ( opletten met spanning !!! ) en kijken of de cd dus wel goed opgepikt word door het draai gedeelte.

Comment

het draai gedeelte pikt de cd inderdaad niet op. bestaat de kans er in dat ik dit zelf vrij eenvoudig kan fixen (ben niet zo'n techneut op dat vlak)?

Comment

Working...
      X