Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekordbox zegt dat m'n HDD aangetast is?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekordbox zegt dat m'n HDD aangetast is?

Afgelopen vrijdag m'n HDD meegenomen naar een CDJ2000. Paar uur muziek mee gedraaid (andere speler was CDJ1000 dus daar gewoon CD's in gepropt) en alles ging prima.

Nu wil ik net mijn externe HDD weer aansluiten op Rekordbox en nu krijg ik de melding dat hij aangetast is. Als ik dan op ok klik (wat de enige optie is) dan gebeurt er verder niks. Hij leest hem niet meer verder, hij doet gewoon niets meer.

Ik gebruik m'n externe HDD ook als back-up voor m'n normale spullen. Dat staat allemaal in een map. Er was dus een map genaamd back-up en een map genaamd content.

Is er iemand die mij de oplossing kan vertellen? M'n HDD formatteren is geen optie en op het Pioneer forum schiet ik ook niets op.

Ik gebruik MacOS 10.6.8 en Rekordbox 2.0.3.

Bedankt voor de hulp alvast :)

Ik weet niet hoe het met Mac zit maar bij Windows heb je als je een usb apparaat aansluit de optie "controleren en herstellen". Is er misschien een soortgelijke optie bij Mac? En werkt het alleen in Rekordbox niet of is de inhoud totaal niet leesbaar?

Comment

HDD werkt gewoon prima. Hij geeft gewoon een foutmelding. Bij Mac heb je die optie volgens mij niet? Maar lijkt me ook niet nodig omdat hij het gewoon prima doet... Bedankt voor je hulp zover :)

Comment

Je hebt die optie wel, die zit in je schijfhulpprogramma. Misschien werk een andere versie van rekordbox wel?

Comment

Hmm, heb dat nog niet geprobeerd. Ben nu al een paar dagen zoet geweest met ±2.000 tracks analyseren dus of ik dat er op waag weet ik niet. Op het Pioneer forum is gemeld dat als je stroom verliest en de stekker er nog niet op de juiste manier uit gehaald hebt hij dan problemen oplevert. Dat is de vorige keer ook gebeurd.

Ik ga een paar USB-sticks halen, laten we hopen dat daarmee het probleem opgelost is :)

Comment

Working...
          X