Announcement

Collapse
No announcement yet.

New controllers numark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• New controllers numark?

Hallo iedereen,

Ik kwam in het zoeksegment bij bax 2 (misschien zelfs meer?) nieuwe controllers van Numark tegen

De Numark Mixtrack Quad is de wat uitgebreidere variant op de Mixtrack Pro II. Deze controller met vierkanaals eigenschappen en 2 fysieke decks is net even wat uitgebreider en beschikt onder meer over verlichte RGB drumpads.

en

De Numark Mixtrack Edge is een ongelofelijk platte DJ MIDI controller, die eenvoudig in een laptoptas te vervoeren is. De ultieme oplossing voor de DJ die een uiterst compacte DJ-set puur in een laptoptas wenst te vervoeren!

ik heb verder helemaal nog niks gezien van Bax en van Numark zelf

het lijken mij niet de duurste controllers, maar omdat Numark (vind ik) het beginners zegment lang heeft gedomineerd met de Mixtrack pro (al is daar nu al een opvolger voor) vind ik het wel interresant.
    Last edited by hoimijnnaamis; Tuesday-09-04-2013, 09:58. Reason: deel vergeten

Het zijn inderdaad twee nieuwe controllers, tezamen met de CDMix Bluetooth die gisteren stilletjes uitgebracht zijn door Numark.

Ze worden wel onafhankelijk van andere producten gepresenteerd, dus het is niet zo dat opeens een DJ2GO of een Mixtrack Pro II opeens gaat wegvallen.

Verder heb ik gezien dat er nog meer leuks van Numark aan gaat komen, maar ik weet nog niet genoeg om daar meer over te kunnen zeggen. ;)

De Mixtrack Quad gaat in een vergelijkbaar prijssegment als de Mixtrack Pro II zitten (maar dan iets duurder vanwege de extra kanalen), wat betreft de Edge weet ik nog niet precies wat dat gaat doen. Ik vermoed dat de verkoopprijs richting de 125 á 150 euro gaat om qua prijs mooi tussen de DJ2GO en Mixtrack Pro II te gaan zitten. Maar pin me er niet op vast. :)

Comment

Ik hoop dat er geen opvolger/vervanger komt voor de N4, al gaat dat wel gebeuren denk ik want de N4 is in prijs gedaalt,
      maar dan ben ik wel boos, ik heb net de N4

Weet je wanneer hij uit gaat komen/ bekend wordt?

Comment

Ja, nu. :mrgreen: Heb hem net gespot en ingevoerd:

Numark iDJ Flex

Comment

Jep, kwam hem net tegen op Twitter

Gelukkig geen opvolger N4...

Wel zonde, waarom komt Numark ineens met 4 nieuwe controllers, nu wordt het voor de beginner alleen maar moeilijker om te kiezen.

Comment

Working...
          X