Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor pro

Hoi,

Ik heb vandaag een nieuwe laptop in huis en daar wil ik nu traktor pro 2.5.0 op instaleren, de nieuwe versie 2.6.0 is geen optie omdat het niet goed werkt met mijn cdj 2000, een medewerker van bax heeft op mijn oude computer een paar maanden geleden een update gedaan naar 2.6 en ik kon geen tracks meer met de muis verslepen naar de 2 decks in traktor dus heeft de medewerker alles terug gezet op de oude versie 2.5.0.

Omdat 2.5.0 niet meer legaal te downloaden is, want al wat ik kan vinden zijn illegale download links naar 2.5.0 heb ik het bestand van mijn oude laptop gekopieerd naar een usb stick en zo op de nieuwe laptop geinstaleerd. traktor opent het programma en vraagt dan om een demo te draaien, te kopen of te activeren. omdat ik nog een ongebruite serial nummer heb liggen die bij mijn s4 zat heb ik dus eerst een nieuw account aangemaakt bij NI, dan kies ik voor activate en hij vraagt om het serial nummer, als ik dit invoer krijg ik een melding dat het niet lukt omdat het gebruikers account niet het juiste basisproduct bevat? wat bedoelen ze hiermee?

Dat de serial waarschijnlijk niet voor traktor 2.5.0 is

Comment

ik kon geen tracks meer met de muis verslepen naar de 2 decks in traktor dus heeft de medewerker alles terug gezet op de oude versie 2.5.0.
      Ik heb hier 2.6.1 draaien en dat werkt hier perfect hoor?!

wat bedoelen ze hiermee?
      Ze bedoelen hiermee dat je de software die bij je s4 zat moet installeren. De code die je hebt geld namelijk voor die specifieke software en niet voor de normale 2.5 versie. Bij de s4 zit namelijk een s4 versie van traktor en daar geld die code voor.

Comment

Precies, dat ja xD

Comment

Dan kan ik mijn cdj 2000 setje niet laten werken op die software die bij de s4 zit ofwel?
          2.5.0 mag ik dus vergeten? ik heb ook het serienummer ingegeven van 2.5.0 maar omdat die al een keer is gebruikt werkt die uiteraard niet meer.

Comment

Dat weet ik niet, ik weet niet of er beperkingen zijn in die s4 versie. Wat je wel kan doen is gewoon een nieuwe licentie voor traktor pro kopen. Dan kan je gewoon de 2.5.0 versie die je nu hebt activeren. Anders installeer je de s4 versie en kijk je of die anders is?

Comment

Ik ben nu de s4 versie aan het instaleren en dan download ik de drivers voor de cdj 2000 en werkt dit niet dan koop ik een nieuwe licentie en probeer de 2.0.5 erop te krijgen.

Werk jij met cdj 2000 en traktor 2.6, zoja de oude cdj 2000 of de nexus?

Comment

Nee, ik ben na de cdj 800's overgestapt op een ddj-t1. Ik wilde wat nieuws maar het moest ook weer niet te duur worden. Cdj 2000's vallen dan al heel snel af.:( Traktor 2.6.1 werkt hier trouwens niet anders als versie 2.5.0 alles wat ik deed kan nu ook nog.

Comment

Ik dacht dat je met de 2000 werkt omdat je eerder antwoorde dat alles werkt met 2.6
                  Het is niet omdat alles werkt op de ddj t1 dat dit ook het geval is met andere controllers of cdj spelers. een paar maanden geleden was ik bij bax met mijn cdj 2000 set omdat er problemen waren, een medewerker heeft toen een update gedaan van 2.5 naar 2.6 en we merkten dat er met de muis geen tracks meer konden versleept worden naar deck A en Deck B alles moest geladen worden met de draaiknop op de cdj's en dat werkt voor mij niet echt fijn dus ben ik terug gekeerd naar 2.5, nu ben ik bang dat dit ook terug het geval zal zijn, anders koop ik een nieuwe licentie en probeer mijn huidige 2.5 te activeren.

Comment

Mijn controller doet in princiepe hetzelfde als jou cdj's, je stuurt er je traktor decks mee aan. En het zou natuurlijk vreemd zijn dat het met de ene controller wel zou werken en met de andere niet. Met welke versie heb je dit trouwens getest? Het oan namelijk ook dat het in 2.6 weg was en dat ze het weer teruggestopt hebben in 2.6.1...

Edit: je bent nu de s4 versie aan het testen?
                    Last edited by Guest; Friday-19-04-2013, 23:32.

Comment

Volgens mij was het 2.6.0 maar ben niet zeker, nu staat 2.6.1 erop.
                      Ben de s4 nog niet aan het testen, de software staat op de laptop en de juiste drivers voor de s4 en de cdj's, ook staat iTunes al op de laptop. Nu ben ik bezig om al mijn muziek van mijn huidige laptop over te zetten naar de nieuwe laptop, met 40.000 nummers duurt dat een paar uur, morgen zal ik de s4 en de pioneers testen.

Comment

Working...
                      X