Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Serato DJ Intro is prima software om mee te starten. Groot voordeel is dat het plug-and-play is. Je selecteert bij installatie gewoon de controller die je wilt gaan gebruiken en de rest gaat vanzelf. Geen gedoe met mappings dus, maar binnen een paar minuten draait het.
Voordeel van de Mixtrack Pro II is dat hij ook met allerlei andere software gebruikt kan worden en daar zijn ook mappings voor. Virtual DJ, Mixvibes, Traktor...
Bedankt voor alle reacties.
heb inmiddels de numark mixtrack pro2, werkt perfect, snelle levering! Top!
Ik heb nog een vraag. Via serato kan je niet opnemen, dus probeer ik het met audacity,
alleen neemt hij niks op als ik wel muziek draai?
Welke instellingen moet ik hebben?
heb mijn numark met RCA naar 3.5 mm jack in mijn mic ingang vd computer gedaan
Ik heb een vraag over de Mixtrack Pro2. Zijn die MPC-stijl knoppen om te samplen?
Dan als antwoord voor jou Lars25:
Audacity is een prima programmaatje maar volgens mij neemt hij met de microfoon van je laptop op. dus alleen als je output hebt (speakers of je laptop) vangt audacity wat op. (denk ik, weet ik niet zeker)
Ik heb zelf virtual DJ en daar kan je met de mixtrack pro wel opnemen, dus ik voorzie geen problemen met de mixtrack pro 2.
Comment