Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 350 DJM 350W problemen met Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ 350 DJM 350W problemen met Traktor

Hallo,

ik heb CDJ 350 Wit Pack aangeschaft.
    Deze wil ik verbinden met Traktor Pro 2.

Nu heb ik de handleiding van Pioneer gevolgd en zelfs een aantal instructies opgevolgd vanuit bijv. Youtube. waar ze een setup filmpje hebben.

TSI bestand is up to date firmware en traktor.

Wat ik ook zie gebeuren via traktor is de output. daar zie ik bij veel sites screenshots staan met CDJ-350 1 en CDJ-350 2.

Ik krijg constant CDJ-350 L en CDJ-350 R.

Me laptop ziet beide CDJ's actief staan.

Wat kan er mis zijn? iemand een suggestie.
    Last edited by PHoutenbos; Thursday-23-05-2013, 11:54.

Ik heb het zelf kunnen oplossen!

Voor mensen die het zelfde probleem hebben vertel ik hier mijn oplossing.

Zoals ik eerder vertelde werkte me linder deck wel en de rechter werd eigenlijk niet gezien terwijl hij wel was verbonden.

Ik wou kijken of de firmware wel goed werkte van me rechter deck. Dus ik heb ze los gekoppeld en verwisseld. Eerst heb ik de Rechterdeck aangesloten op de Linker.

Ik ben toen van channel 2 na 1 gegaan. Daarna heb ik traktor opgestart. Hij werkte! dus ik wist dat er niks mis was met de firmware. Terwijl traktor aanwas heb ik hem even op disk terug gezet zodat ik mijn chanel weer kon wijzigen na 2 om te zien of hij nu ook zou reageren op Deck B. tot mijn verbazing deed hij dat!

Vervolgens heb ik de oude linkerdeck aangesloten op de rechterdeck en op channel 1 gezet zodat hij op deck A terecht komt. ook dit werkte! hiermee had ik dus 2 cdj's werkend. alleen op een onhandige positie want nu was de Linkerdeck Deck B en de rechterdeck was deck A. Daarna heb ik weer de channels verwisseld zodat links op1 stond en rechts op 2 en tadaaaaa hij deed het voor mij! :D

Comment

Wat een heel vaag probleem met een heel vage oplossing!

Toch bedankt om het met ons te delen, en wie weet hebben anderen er wat aan!

Comment

Working...
      X