Hallo, ik ben van plan om te gaan beginnen met DJ'en, ik heb vroeger wel eens met virtual dj gespeeld, dus ik weet wel een klein beetje. Maar ik wil graag een echte mixer kopen, is een Pioneer DDJ WeGo goed om mee te beginnen? Of raden jullie mij iets anders aan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Beginner
Collapse
X
-
De WeGo is een erg leuke DJ MIDI controller die vooral bedoeld is als instapper. Het is ook grotendeels een soort van gadget, omdat hij niet zoveel ruimte inneemt. Toch kun je met die controller behoorlijk wat creatieve dingen doen en zeker als je net begint is hij best interessant omdat hij overzichtelijk is en niet te veel knoppen aan boord heeft. Door middel van bepaalde shift-functies kun je onderliggende functies triggeren, wanneer je eenmaal zover bent met oefenen.
Wil je net een stapje hoger en een iets grotere controller (wat kan helpen om het overzicht over je controller te bewaren en niet te snel andere functies te triggeren met je handen), dan zou je ook nog voor de DDJ-Ergo of DDJ-Ergo-K kunnen gaan. Alternatieven van andere merken zijn er natuurlijk ook nog, maar dat is tevens een kwestie van persoonlijke voorkeur aangezien iedere DJ andere voorkeuren heeft.
Comment