Announcement

Collapse
No announcement yet.

djm 400 filter mappen in Traktor pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• djm 400 filter mappen in Traktor pro

Hey,

Ik heb hier nu een pioneer 400-setje staan en nu mis ik toch wel de (Niet effect) de gewone draaiknop-filter op m'n mixer. Kan je dit ook mappen in trakto op de djm 400? Zo ja, hoe?

Grtz

Ik kan het niet voor de volle 100% zekerheid zeggen. Ik heb me er namelijk niet helemaal 100% in verdiept.

Maar dan nu. Bij mijn weten heeft de mixer geen usb. Dus is het al helemaal niet mogelijk om de djm 400 met traktor te kunnen laten communiceren / bedienen.

Dus als je niet met je mixer de software kan bedienen kan je dus ook niet het wel bekende filter effect van traktor ( of de djm800 ) gebruiken met een djm 400

Comment

De DJM-400 heeft sowieso geen MIDI-ondersteuning, dus dat gaat helaas niet werken.

Comment

Wat bovenstaande hebben gepost klopt, maar aangezien je deze specifieke vraag stelt, ga ik er van uit dat je eigenaar bent van een Traktor Scratch pakket. Indien je dus je muziek zelf selecteert via Traktor, maar nog steeds mixt via een externe mixer, is het wel mogelijk om een goedkope midi controller te kopen waarmee je dan bepaalde controls aanstuurt via je laptop.

Hiermee kan je ook gebruik maken van de vele effecten die bij Traktor zitten, die naar mijn mening vaak beter klinken als de on-board effecten op mixers.

Groetjes,
        Lau!

Comment

Working...
        X