Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar start set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opzoek naar start set

Hey,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke dj set om mee te starten, maar mijn zoektocht is nog op niets uitgelopen, wellicht kunnen jullie helpen.
    Wat ik zoek is een set met 2 losse spelers en een mixer, dus geen controller!
    Het liefst pioneer aangezien ik dan later eventueel kan uitbreiden en tegelijk een degelijke set heb. Ik kom genoeg sets tegen, voor vrij hoge prijzen, maar wat is jullie advies voor mij want ik wil best wat investeren maar het moet het wel waard zijn, ik ga dus niet direct de cdj 2000 nexus aanschaffen haha
    Ik ben benieuwd wat voor tips of suggesties jullie hebben, alvast bedankt!

Zonder budget wordt het vrij moeilijk om raad te geven.
    Wil je met cd's gaan draaien, via laptop, via usb stick?

Comment

het liefst maximaal 1000 euro, voorkeur voor usb!
      ik had zelf de 350 op het oog, maar die ligt wel wat boven het budget

Comment

Pioneer heeft net een hele coole all-in-one uitgebracht, de XDJ-R1.

Geen losse spelers en mixer, maar wel heel veel functies voor een heel betaalbare prijs! O.a. cd, usb, wifi, midi enzovoorts.

Als je toch losse spelers en een mixer wilt zou je eens naar deze set kunnen kijken. Ook hele uitgebreide spelertjes maar wel erg compact, daar moet je van houden.

Anders kom je in die prijsklasse al snel bij Numark uit.

Comment

Ja, die ben ik al vaker tegen gekomen, maar ik wil later eventueel m'n spelers of mixer kunnen upgraden en als ik dan met die controller zit, moet ik alsnog een compleet nieuwe set aanschaffen.
          Ik ben 2 sets tegen gekomen op de site, deze en deze , wat denken jullie? Goeie investering of adviseren jullie om goedkopere sets of tweedehands sets te zoeken?
          Het enige waar ik echt mee zit is het prijskaartje, want het zijn wel echt de spelers die ik wil hebben haha.

Comment

Ik zou of voor het eerste setje of voor een 2de hands 850 setje + djm 250 gaan. Zijn beide niet al te duur, maar toch goede spelers waar je redelijk wat mee kunt..
            Last edited by Guest; Friday-07-06-2013, 13:58.

Comment

Dit setje staat op het net te koop voor 1000 euro.
              Nee het is niet van mij, ik kwam het tegen.

Dj set te koop
              2 X pioneer CDj 350
              1 Behriger DJX 750
              2 X Tapco Thump TH 15 A
              meeneem Prijs: 1000 euro

Last edited by Mol; Friday-07-06-2013, 16:52.

Comment

Originally posted by Yordi View Post
                Ja, die ben ik al vaker tegen gekomen, maar ik wil later eventueel m'n spelers of mixer kunnen upgraden en als ik dan met die controller zit, moet ik alsnog een compleet nieuwe set aanschaffen.
                Als je nu zo'n basic setje koopt wil je waarschijnlijk toch alles nieuw als je gaat upgraden.

Comment

Working...
                X