Announcement

Collapse
No announcement yet.

Overstap serato

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overstap serato

Dag forumleden...

Heb sinds een week of 2 de pioneer ddj sx binnengekregen. Nu werkte ik vantevoren al 2 jaar met virtual dj pro 7
    Nou ik dus serato heb en al me tracks in de goeie mapjes heb gedaan wil ik dus ook de bpm vantevoren zien, maar dat staat er nou niet.
    Nou weet ik dat je eerst de track in moet laden en dan zie je de bpm maar om nou elke track een keer aan te klikken tjaa.. Dat duurt lang!
    Dus nu wil ik graag weten of er een andere snellere manier is om alle tracks de bpm te kunnen laten uitrekenen

Tim

Het is al gelukt!
    Kan nergens een knopje vinden om me topic te verwijderen dus misschien dat 1 van de moderators dat kunnen doen?

Comment

Misschien kun je vertellen wat je precies hebt gedaan om dit resultaat te bereiken. ;)
      En sluiten van topics doen we niet, aangezien het mogelijk is dat in de toekomst nog extra vragen of meer informatie verschijnen.

Comment

Nou toen ik bezig was met tracks met de hand in te laden zag ik opeens de knop analyze files staan.
        Dan meet die gewoon van elke track de bpm op
        Duurde wel lang gister rond 20:00 laten beginnen en vanochtend om 10:00 was die bijna klaar.

Comment

Working...
        X