Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cdj800 mk1 kan verschillende cd's niet lezen/pakken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer cdj800 mk1 kan verschillende cd's niet lezen/pakken

Wie kan mij helpen met dit probleem.
    Op youtube heb ik er een klein filmpje opgezet. Zie onderstaande link

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Een nieuw laser en nieuw loopwerk heb ik al geplaatst. Het anti statisch bruggetje die op de last zit voor transport heb ik ook al verwijderd.

Ik heb het geprobeerd met originele cd's en met gebrande cd's. Het geeft geen verschil.
    Wie kan mij helpen?

Groeten
    Mario

Originally posted by oudwater75 View Post
    Wie kan mij helpen met dit probleem.
    Op youtube heb ik er een klein filmpje opgezet. Zie onderstaande link

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Een nieuw laser en nieuw loopwerk heb ik al geplaatst. Het anti statisch bruggetje die op de last zit voor transport heb ik ook al verwijderd.

Ik heb het geprobeerd met originele cd's en met gebrande cd's. Het geeft geen verschil.
    Wie kan mij helpen?

Groeten
    Mario

Hier een aanvullend filmpje voor het probleem wat ik heb met mijn cdj 800 mk1.

Comment

Working...
    X