Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Hoofdtelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Hoofdtelefoon

Hallo

Ik ben op zoek naar een DJ hoofdtelefoon... Momenteel heb ik de Technics RP-DH1200 en de Technics RP-DJ 1200 EK op het oog. Ik heb ook de Senheiser HD 25-1 II gezien maar die is wel ineens ook wat duurder...
    Dus mijn vraag is nu of 1 van de Technics goed is, of dat ik beter ineens wat meer uitgeef en de Senheiser koop?

En nog een vraagje: kan je een DJM 800 met 2 CDJ 350's verbinden?

Grtz en alvast bedankt

Ik heb de Technics RP-DH1200. Top ding. Een vriend van me, Armin van Buuren heeft hem ook ;-). Gaat over je hele oor heen. Is wel wat zwaarder, dus minder geschikt om lang muziek te luisteren. RP-DJ zit dan weer op je oren, ik vind dit minder prettig. Met deze twee maak je in ieder geval geen foute keuze.

En ja, natuurlijk kun je die verbinden. 2 tulp kabeltjes en klaar.

Comment

OK, bedankt voor het antwoord!
      Is er iemand die ervaring heeft met Technics čn Senheiser, en wat vindt die dan het best?

Grtz

Comment

ook wel ervaring mee. lijkt erg op de RP DJ, en kan ook achterop je hoofd gedragen worden. geluidskwaliteit is prima!

Comment

Bedankt!
          Is er iemand die ervaring heeft met een Senheiser of eventueel een ander merk?

Comment

Ik gebruik zelf deze:
            Zeer populaire gesloten hoofdtelefoon onder de pro DJ's, studio producers en voor het betere live werk. Dit dankzij het feit dat de HD 25-1 II van Sennheiser zeer licht is en toch super sterk.

Ik ben er super tevreden over, simpel disign maar wel een mooi geluidje!

Comment

Ga ze zelf uitproberen!
              Niemand zijn hoofd en oren zijn het zelfde.
              Wat voor mij goed zit en lekker klinkt kan voor jou anders uitpakken.

Comment

Working...
              X