Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon aan sluiten op traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koptelefoon aan sluiten op traktor

Hallo, ik werk met de volgende setup maar heb een klein probleempje.

Imac 24 inch i5
    Numark omni control
    Traktor Pro 2
    Harman Kardon Soundsticks (USB) zit overigens mijn geluidskaart in als ik het goed begrijp.

Alles werkt perfect, behalve mijn koptelefoon. Zo krijg ik geen geluid te horen. Ook in de instellingen herkent hij geen koptelefoon terwijl deze wel duidelijk is aangesloten om de Numark omni control. Wat moet ik instellen/installeren/wijzigen zodat ik geluid door mijn koptelefoon krijg te horen?

BVD

Bij de instellingen bij traktor moet je denk ik de geluidskaart op extern zetten... Dan kun je het kanaal voor je koptelefoon ook instellen...

Ik hoop dat ik je geholpen heb!
    Grtz

Comment

Originally posted by DjMeher View Post
      Bij de instellingen bij traktor moet je denk ik de geluidskaart op extern zetten... Dan kun je het kanaal voor je koptelefoon ook instellen...

Ik hoop dat ik je geholpen heb!
      Grtz
      Helaas het werkt nog steeds niet, inmiddels krijg ik wel al geluid door mijn koptelefoon als ik een ander audiodevice kies. Alleen dan krijg ik weer geen geluid door mijn soundsticks….

Comment

Originally posted by thom555 View Post
        Helaas het werkt nog steeds niet, inmiddels krijg ik wel al geluid door mijn koptelefoon als ik een ander audiodevice kies. Alleen dan krijg ik weer geen geluid door mijn soundsticks….
        Kan iemand mij verder helpen? Ik heb paar foto's gemaakt van de setup hoe die nu staat in preferences. Ik kom er echt niet uit..
        Attached Files

Comment

De screenshots zijn heel vaag, daar kan ik niks van maken. Misschien dat het wel werkt als je het volgende instelt: mixer op internal zetten, geluidskaart de kaart van je mixer kiezen en bij audio instellingen je master uitgang (meestal 1/2) goed zetten en je koptelefoon uitgang (waarschijnlijk 3/4) goed instellen. Als je dan de voorbeluister knopjes indruk, het koptelefoon volume opengooit en de track aanzet zou het goed moeten gaan.

Comment

Working...
          X